![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gudd mauining folkens!
Da var det farlig nær helg gitt.... Kan bli en spennende dag dette, skal gå over en del systemer og se hva som ikke fungerer, så man vet ja da ikke tiktig hva dagen vil bringe, Men dagen avsluttes med en tur til noen som kan kanskje tilby meg noe som noen andre ikke vet om.... ![]() Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God torsdag fra DY740 hvor LN-DYM straks er klar for å ta oss til Trondheim i lett snøvær.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Det snør og siden de store røde jeg pleier å ta tydeligvis hadde god tid idag ble det å ta et par strekninger med Siemens-Porschen istedet. Trippeltrumf må benyttes i dag, før en skitur er planlagt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Amatør
|
![]()
God morgen, som trådstarter nevner her begynner helgens nærvær å virke påvirkende! Ser ut til at dagen kommer til å flyte lett unna på jobb og med bursdagsmiddag på eftan kan det ikke bli bedre en torsdag.
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Gooooood morning alle gryntetryner. Fjerne som nære.
Måtte det bli en fin dag i Hakkebakkeskogen.
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
G'formiddag fra Trondheim
Sålangt har man hengt opp ledninger til lamper på div.steder i huset.Nå skal lampene monteres, deretter er det flyttehjelp til en kompis som står for tur. Ellers blir det valgets kval til middag, før en treningsrunde i kveld. Ha en strålende dag forumister. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Mye lesing og research på programmet i dag, før det skal være noen avbrekk med skjortestryking i løpet av kvelden... En jobbsøknad eller to får man også forsøke å få avgårde. Ha en god torsdag, snart helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God dag folkens! Dag 1 med krykker, første gangen iløpet av mitt 16-årige liv. Og jeg som skal til DXB på mandag, huff. Heldigvis disker KLM opp rullestol!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Tjohei fra Bodø. Ganske heftig snøstorm her idag og selv norske brøytemannskap klarer ikke holde alt av taxebane på flyplassen/stasjonen fri for snø, noe som gjør det spennende å måtte taue rundt på ting som sier pang. Kjekt at vi har en bil med 4WD her, ellers kunne det blitt lettere umulig.
Satser på at det roer seg ned til imorgen, da jeg skal reise standby hjemover. Har heldigvis backup billett med Norwegian, men da kommer jeg meg ikke på hytta før lørdag morgen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God dag fra SDN, sitter her og venter på WF154 som skal ta meg til OSL via FDE.
Kjekt med fleksible returbilletter når man kan flytte frem hjemreisen med fire timer. Innimellom blir man faktisk ferdig før tiden. I ettermiddag blir det rydding av leilighet og klargjøring til helg, da blir det Rammstein for alle penga.. Ser noe veldig fram til konserten på Søndag! Skal teste ut *bucks når jeg ankommer OSL om noen timer, jeg er en sucker for god kaffe! En god dag til dere alle!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Mall of Emirates. Vanvittig bra tur i C med QR i gaar...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Er C blitt den nye Reidar-klassen? ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag fra OSL
Her begynner arbeidsdagen å nærme seg slutten. Blir en kort dag siden en kom litt sent. Hadde "peismannen" på besøk og fjernet den gamle kombiovnen. Så nå blir det å ta opp gulvet og gå lagt nytt gulv i helgen før han kommer tilbake med ny ovn til uka... Forøvrig hyggelig å se at SQ777 fikk seg en liten upgrade. Etter hva jeg forsto så var maskinen full, og av en eller annen merkelig grunn så havnet SQ med frue på listen over "frivillige" til å sitte litt lenger frem. Snodig det der. Vel, en får gjøre en innsats for de som finansierer fritiden og fylle opp kjerra. Ha en god dag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Reidar ble korrumpert etter Delta hadde Den Store Feilprisingen for et par år siden og han har vel aldri sett seg tilbake ..
![]() G'morgen fra et grått og trist Cumming. Men temperaturen har heldigvis steget så det er lyspunkter. Gårskvelden bød på Lunch for iPad - et glimrende format for tegneserier. Nå venter vi på game Tempo-album! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Du verden hva slags effekt Albuquerque kan ha paa folk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ha ha ha. Catchet aldri den jeg, men det er altså derfor hele Flyprat har vært der. Kongebra.
![]() |
#19 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Legendarisk kø forran *bucks på OSL, nå for litt siden, så god kaffe har de ikke, så da blir det Nespresso hjemme på kjøkkenet istedenfor.
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God kveld fra Narvik. Her er man i ferd med å ta kveld. I morgen er det tid for retur sørover til Solkysten. Blir en runde med øl og sprell i morgen, så da spørs det om man ikke kanskje skal starte med noen rolige brune allerede på flyet? De har jo tross alt fått skikkelig øl hos SAS etter hvert (Hansa).
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 11 | 18-09-2014 15:48 |
God torsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 8 | 19-12-2013 18:35 |
God torsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 15 | 31-10-2013 22:45 |