![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var man inne i en ny uke. Kaffen er på pulten og diverse oppgaver skal fullføres i løpet av morgenkvisten. Må så smått begynne å planlegge saker og ting før ferie, bla hvor man kan spotte i SIN. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Solveien - ser nå antydning til et rosa i skylaget over Malmøya - kanskje blir dagen like solfyllt som gårsdagen. Bygdøy til fots var flott i høstløvet i går og nystekte vaffler i Paradisbukta var en svært positiv overraskelse - hvorfor kan ikke Rustadsaga klare å presse frem varme vaffler på en høstlørdag ? Gikk tom for Malabar Kaffe i dag, så det ble en nødløsning med Nespresso Dhjana - god smak - utmerket krema - men svak - finner ikke noen Nespressoer som blir sterke nok. Ha en fin dag
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. På plass på kontoret og venter bare på at en morgengretten PC skal starte opp. Middag hos de gamle i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Morgen fra Namdalskysten, utsikten fra (g/h)jemmekontoret er endel tåke og regnbyger, Ser så vidt over fjorden her, så i dag blir det å holde seg innadørs, fyre i ovnen og starte på nytildelte arbeidsoppgaver!
Ha en god dag flytittere.
![]() |
#5 |
Amatør
|
![]()
Hepp! Unormalt våken til mandag å være, deilig å kunne gå til jobb i dagslys og i øyeblikket helles store mengder kaffe i meg. Blir en rolig uke håper jeg.
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
O'hoi for ein morgon!
![]() Her i Trondheim er det muligens litt blåmandag, men det er desto bedre for ein Brann-supporter i byen ![]() Ny veke, nye oppgåver. To dager i Oslo, ellers så skal vel pakke-planane snart etablerast for flytting i januar ![]() Ha ein fin dag alle saman! Heia Brann! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God morgen fra OSL.
Sitter nå her i uniform og venter på å komme med Norwegian til Bodø. Glad for at papirlappen min sier nødutgangsete på meg, da det er LN-KKJ som står utenfor og sist jeg fløy med den var det noe inni granskauen trangt. Litt tungt å stå opp etter to uer med ferie og laaange morgener, men det går seg nå fort til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dårlig start på uka her.
Forkjølelsen snek seg inn på meg i går kveld, noe som har resultert i en dårlig natts søvn, badende i svette og med nesa i en klut. Kom meg dog på jobben, så får vi se hvor lenge jeg holder ut. Hodepinen er til å ta og føle på! Ikke særlig bra ettersom jeg holder på med både oppussing og flytting og har en deadline jeg må forholde meg til. Shit happens... BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
På full fart nordover til lufthavnen. Skal på noe så fancy som tabletop-øvelse i ytre miljø. Polaris; hilfe hilfe
![]() Ha en flotters dag folkens.
![]() |
#10 |
Newcomer
|
![]()
God morgen fra Kristiansand fra nytt medlem i forumet. Har lest med storinteresse i mange år, og fikk endelig ut fingeren så jeg fikk registrert meg. Mandag morgen er alltid slitsom, og føler med Bizflyer på hans oppstart av dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God snart lunch alle sammen, og velkommen til vår nye Reisekamerat!
Dagen i dag begynte brutalt med møter, og kommer til å fortsette slik videre. Resten av uken bringer meg i alle fall tre turer til Oslo, så her er det bare å kjøre på. Ha en flott mandag videre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Flyturen var trang over hele fjøla og lave stolrygger gjorde søvn umulig. Nå ser det ut som om vi skal gjennom noe slitsomt med en del hat. Mangel på søvn og mat gjør det hele litt mer militært.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke så mye annet å si enn at dagen har forbedringspotensiale. Har en cola og en sjokolade i en Kiwi-pose på pulten, så helt ille blir den vel ikke.
God mandag ønskes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
God ettermiddag fra Huseby. Etter en noe trøtt tur over fjellet med LN-RRE i morges (er den blitt malt om til Star Alliance bemalning forresten, eller var jeg veldig trøtt?), så nærmer nå arbeidsdagen seg slutten. Fortsetter til Narvik i morgen tidlig, før turen går tilbake til Tiggerstaden og cupfinalefeiring på torsdag. Kjenner dette kan bli en fin uke! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God kveld fra Stavanger. Hatt en helt kurant start på arbeidsuka. Nå er det dagjobbing som gjelder i to uker fremover. Veldig greit i grunn.
Hadde en veldig bra helg på hytta som tilfeldigvis ikke ligger så veldig langt unna SVG. Så det har blitt litt foto og spotting i helgen. Nå har man kommet seg ajour med fotoredigering og bearbeiding. Så nå kjenner jeg det skal bli greit å la kameraet hvile noen dager. Men store sjanser for at jeg tar det frem igjen på lørdagen. Får satse på bra vær. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Trenger litt bistand i å oversette fra norsk til engelsk. Ikke mye hjelp å få fra no fly zone men hva heter "bakkeradartårn" "rusegrop" på engelsk?
![]() |
#19 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Radar tower eller arctic tower er mest brukt.
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
Rusegrop er Run-up area .. Bakkeradartårn er vel knapt et ord på norsk, men Ground Control Tower er vel det mest dekkende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 6 | 27-05-2013 13:43 |
God mandag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 13 | 19-11-2012 16:16 |
God mandag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 15 | 29-10-2012 23:25 |