![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
I SIN i går så jeg noe helt nytt...
![]() Alle satt i avg hallen ferdigsjekket. Så åpnet de slusene , ingen barn, Suites, Business først og så gullunger og deretter boarding ved rader.. Hele bølingen ble sendt ut mot flyet og fant sine skilter/dører der de hørte hjemme.. Du verden hvor raskt det gikk. Hvordan de gjør på LHR vet jeg ikke. Her blir vi bedt om å bli i loungen til siste øyeblikk.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Det hjelper når man har en flyplass som er bygget for slike operasjoner
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
737 etc boarding på OSL kunne gått veldig bra om broer hadde hatt nummer på seter og ABCDEF i gulvet, i omvendt rekkefølge, så kunne folk stilt seg opp i broen før flyet kommer til broen, ankomst skal allikevel opp en etg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Har prøvd det opplegget en gang på Southwest. Jeg vet ikke hvor kul jeg følte meg når jeg ble sortert rundt på bokstaver og stod der med drikkebong i labben. Ser at det kunne spart tid, men tviler på at mottakelsen ville blitt særlig god.
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
I dag så blir en vel ofte stående igjen broen noen minutter, så hvorfor ikke lage organisert kaos av det
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tror det krever litt mer en 25 minutter for å forklare for alle passasjerene som da må komme samtidig hvorfor de skal stille seg slik. Og det må isåfall stå bakvendt slik at de som står først skal bakerst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Myrtle Ave. @ Heathrow: MAS 380, SIA 380, Virgin A346 pluss mange flere bilder | oskarflekkefjord | Bilder & foto | 6 | 07-05-2015 09:15 |
boarding.no | FlightDeck | Småprat | 7 | 12-01-2012 21:39 |
A 380 | putzmeister | Flyforum | 8 | 01-08-2007 16:11 |
OT: Boarding.no | Balle Chlorin | Flyforum | 1 | 07-11-2006 11:28 |