![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tross 10-20 minutter forsinkelse og et travelt crew ble det faktisk klapp på fredag - lar bildene tale for seg selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Number 5 in the sequence... ![]() ... så litt vektorering måtte til ![]() ![]() ![]() Established on ILS 19R ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dett var dett ![]() -de var litt mørke ja.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Free Luigi
|
![]()
Nei synes de ble bra jeg - SPESIELT DE MED RULLEBANELYS <3<3<3
Jeg får ikke sånt til jeg. Du har sikkert superawesome blender du din luring ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
Bøyer meg i støvet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Veldig pene og bra bilder. Heldig var du også som fikk være med på denne flighten på klappsete må jeg si, misunner deg der du
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Bra dette her! Kunne sikkert økt ISO'n et par hakk uten at vi hadde dødd av støy, og dermed lysere bilder. Sliter selv med å finne ut hvordan jeg skal legge ut klappvideo fra høstferien i HD... Men må si at du har gjort en god jobb i mørket - det der ække lett!
![]() |
#7 |
Free Luigi
|
![]()
Halvorssss - vimeo?
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fine bilder, nydelig cockpit på NGen
![]() Jeg bare lurte på hvorfor det står "ATC" på EICAS-skjermen? Aldri lagt merke til det før ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Stilig med RWY-lysene. Du får prøve en ny tur når det er LVP på OSL, da er flashlysene på og du ville fått noen skikkelig gromme bilder. Uansett, dette var bra jobbet.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder,Even!
Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flotte bilder, heldig var du som fikk sitte på klapp!
Jeg lurer, hvordan gikk du fram for å få sitte på klapp? Flyr ofte mellom TRD og OSL selv, med både DY og SK, og kunne veldig gjerne tenke meg en tur på klapp ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk alle sammen!
![]() @Halvorsn: ISO var på max på de fleste bildene her, 3500. Ellers er bildene ganske riktige mtp hvordan lyset faktisk var der. Hvis du tenker på skjermene var de kraftig dimmet ned av pilotene, så derfor ser de så svake ut Ikke så vanskelig - Spør flyvertinna/flyverten når du kommer inn i flyet om du kan få ta en titt inn i cockpit. Så spør han/hun pilotene, og som regel får du et ja. Hils pent på pilotene og prøv å få igang en flyrelatert samtale om de ikke virker veldig opptatt, still gjerne litt spørsmål om høyde, hvilken avgang de skal bruke, osv. Etter hvert kan du spørre om det er muligheter for å få sitte på klappsetet, enten får du ja, hvis ikke får du nei - får du et ja går resten av seg selv :P Dette har funket for meg 3 ganger på rad nå Last edited by Even92LN; 16-10-2011 at 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg spør veldig pent hver flytyr og får som regel nei. Sist gang var vel i 2007, da jeg selv ble spurt av co-pilot. Ellers er det bare å alltid å spørre og jo mindre fly/viktig avgang det er, jo enklere er det å komme ombord helt foran alle andre. Det går veldig på pilotenes stressnivå/"strenghets"nivå. Om de er lekne og er avslappet har du lettere for å få klaff og klapp enn om de har mye å gjøre. Som Even fint sier så er det lurt å spørre flyvert(inne) om en tur i cockpit for å se, og snakk så med pilotene. For min del var det håpefullt allerede fra flyvertinne-stadiet sist iallefall. Lykke til!
![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det blir for dumt å klage på at disse er mørke.. Knall bra og interessant serie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flotte bilder, litt cockpit-bilder skader ikke innimellom
![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Aplaus for vakkre klapp bilder
![]()
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Imponerende! Helt nydelige bilder
![]() Kunne det vært mulig å få tilsendt det nest nederste i øverste post i større oppløsning (wallpaper-must!) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL-BGO-OSL-TRD/OSL-TRD-OSL (2012) | SeatBelt | TripReports | 17 | 09-07-2012 11:28 |
Trd-Osl-Arn-Osl-Trd 19. september 2011 | hanswest | TripReports | 3 | 21-09-2011 11:38 |
DY754 Osl-Trd og DY761 Trd-Osl 5 oktober | rampen | Register- og ATC-Forum | 2 | 04-10-2009 23:05 |
Sværing på TRD??? Natt til lørdag 19/9-09 | LTH | Register- og ATC-Forum | 2 | 19-09-2009 21:50 |
TRD-BOO-NVK-BOO-TRD KLAPPSETE! | enva | TripReports | 14 | 24-04-2009 19:47 |