![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Forresten har noen prøvd F eller C i Air China ? Spør siden at jeg ser det som mulig at vi må fly selskapet innenriks i Kina, ev inn/ut av landet...
I tillegg har jeg lyst på Taipei, beste kombi ved Taipei og Beijing... ? Siden det 100.000 poeng dit, går det med en mellomlanding kun, i BKK med Taipei som første destinasjon uten å betale 110.000 ? Har KVS nå men har lyst på tips for å redusere tiden på KVSsøk ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Fløy Air China 777 fra Beijing til Stockholm som eneste passasjer i F på denne tiden i fjor.
Led ingen nød; champagne i lange baner, rikelig med god mat, god plass, men ikke helt oppdatert kabin og seter. Deres ´avod´ (små skjermer) fungerte på den måten at de startet den filmen jeg ville se, når jeg ville se den ![]() Grei opplevelse, men ikke akkurat trendsettende F-politisk, heller i andre enden av den skalaen vil jeg tro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Hadde så store problemer med dem da jeg reiste med dem siste vinter at jeg aldri ville prøvd dem igjen, uansett klasse. Vi var 2 som flyttet over på biz på slutten av den siste flighten for å komme oss raskt ut. Det var helt tomt der. Naturlig da de som kan betale aldri ville funnet på å reise med det selskapet.
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=83553
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hvis du skal til TPE, prøv å reis via NRT. Derfra kan du få UA F til TPE.
Jeg reiste til TPE via ICN, og derfra fikk jeg TG C. Helt kurrant det også. Jeg ville unngått CA. Har ikke prøvd dem i First, men det er alltid forsinkelser og tull hver gang jeg reiser med dette selskapet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har flydd F mellom Beijing og Shanghai en gang med en 330/340.. det var ikke helt topp. men gjør kanskje ikke helt det store utslag på en 2 timers tur. Loungen derimot i BJS var jo full men fin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen som har prøvd Ethiopian? | PH-BXA | Reiseforum | 7 | 15-11-2011 14:44 |
Noen som har prøvd flysimulator på Heathrow? | gardkarlsen | Flyforum | 20 | 02-02-2011 10:46 |
Noen her som har prøvd Primera Air? | Flopp | Flyforum | 2 | 28-07-2009 23:38 |
Noen som har hørt rykter om Air China Cargo til CPH? | LN-KGL | Flyforum | 4 | 20-10-2006 09:53 |
Noen som har prøvd CO 764? | KLMfan | Flyforum | 7 | 26-02-2006 15:57 |