![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da sitter jeg foran peisen paa hotellet med nytraktet kaffe i Air France-muggen min .. resepsjonssjefen kom akkurat og fyrte opp, saa her er det koselig!
Ankom ANC ved midnattstid etter en laaaaang tur fra ATL via Salt Lake. Var heldig og fikk ledig midtsete fra SLC, saa turen var ikke saa verst. DL er helt greit, det ... fikk litt kjeks og greier og tygge paa og fra SLC fikk vi et smoerbroed som jeg er sikker paa var aarsaken til at jeg hadde utbrudd i begge ender da jeg kom til hotellet .... heldigvis gikk det fort over. Vaaknet opp relativt frisk og rask i morges og bestemte meg for en liten utflukt da dcet begynte aa lysne. Gradestokken viste -9, saa jeg ifoerte meg medbragt Madshus sportsundertoey og lue. Var surt og kaldt til tross for at jeg var velutstyrt, saa jeg flyttet meg litt rundt uten aa bli for lenge paa ett sted. Batteriene liker heller ikke kaldt vaer, saa det var begrenset hvor lenge jeg kunne holde paa ... Men her kommer en liten smakebit. Resten kommer paa Spotterdude.com saann etter hvert ... ![]() Ved ankomst pa favorittplassen, traff jeg nok en Spotterdude .... ![]() ![]() ![]() Blir jobbing til natten, deretter er det 0900-avgang hjem igjen .... |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
'Spotterdude' oppdatert | LN-MOW | Flyforum | 0 | 15-08-2006 13:36 |
Spotterdude.com oppdatert | LN-MOW | Flyforum | 0 | 15-12-2005 01:46 |
SPOTTERDUDE.COM | EB | Flyforum | 11 | 19-11-2005 14:48 |
Anchorage galore! | LN-MOW | Flyforum | 21 | 01-07-2005 16:29 |
Anchorage, soendag | LN-MOW | Flyforum | 7 | 14-06-2005 06:12 |