![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Etter å ha vært tilgjengelig på flysas.com noen uker, har EuroBonus-sidene under sas.no, sas.se og sas.dk også blitt oppdaterte og "strømlinjeformede". Det har vært mange feil på EuroBonus-sidene og dessuten mangel på oppdateringer, men nå ser det ut til at mye av informasjonen bare kobles over på flysas.com, slik at man unngår språklige parallellutgaver med ulik informasjon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Jeg fikk opp en spørreundersøkelse på SAS.no her om dagen. De lurte på hva jeg syntes som siten og hvilke siter for flyselskaper jeg syntes var bra. Holdt på å falle av stolen.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Jo, ja, de ser finere ut, men hvorfor skal de gjøre det halvveis hele tiden og slippe en betarelease med opplagte feil?
Har lagt inn feilene jeg har funnet i sas-no-tråden så slipper vi å ha feilrapportering til SAS IT på to steder :-D http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=86326
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 08-07-2011 at 15:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ustabile EuroBonus-sider og manglende poeng | flyKSU | Småprat | 2 | 12-10-2011 12:12 |
Nye SAS-sider | flyKSU | Flyforum | 26 | 22-06-2010 02:08 |
Nytt Scanorama med nye SAS-sider | LN-KID | Flyforum | 9 | 09-05-2009 05:07 |
"Nye" Eurobonus | jb1 | Flyforum | 17 | 04-05-2006 03:46 |
http://www.hangar.no/ med nye sider... | LTH | Flyforum | 2 | 25-01-2005 20:52 |