![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Grette er historie!
Randi, vi venter på deg! PS, den kaka vi skulle få i forbindelse med din bursdag i morgen, kan vi få den i dag? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ÜberScanFlyer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
*sprudle-vin*
![]() *jenka* ![]() ![]() 1 down, 4 to go.........
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Er ikke den som er mest oppdatert hva gjelder persongalleriet i Avinor-ledelsen og deres arbeidsmetoder, men vi hadde jo en sak i nyhetene her en dag om ansettelse av folk uten flyfaglig bakgrunn, denne gangen ved Røyken kontrollsentral.
Hva er Randi Flesland's flyfaglige bakgrunn og forståelse av luftfart...., rent bortsett fra etternavnet... ![]() Mulig dette er på siden av tråden, men det må vel være lov å spørre....
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
ENDELIG skjer det noe, er dette bare begynnelsen ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Escaping the blue box
|
![]()
Jeg må innrømme at jeg ikke fikk spesielt stor respekt for Grette da jeg så henne i Brennpunktprogrammet for noen uker siden. Mye av det hun sa, var 'det er slik fordi det er slik', og når hun nå trekker seg fordi hun ikke er enig i at Avinor skal evalueres, har jeg bare lyst til å hilse henne med et rungende ADJØSS! Slike 'ledere' har ingen bruk for, verken organisasjon eller ansatte.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det kan vel hende det ble litt for varmt rundt henne til slutt og hun bare venta på en unnskyldning for å trekke seg.
Når det gjelder den herlige Randi Flesland (love that hair), så har jeg fått det inntrykket av henne at hun ikke forsvinner fra Avinor før hun blir fysisk bært ut av kontoret sitt .. Jeg tror nok den dama er litt for sta til å trekke seg frivillig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
M.a.o samme filosofi som tidligere Aker og LOOC sjef Gerhard Hleskog brukte. Var du først en LEDER kunne du lede hva som helst... NOT!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
For ikke så veldig mange år siden tilhørte Flesland en liten gjeng direktører som holdt på å kjøre NSB rett i grøften - historien later til å gjenta seg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hørte akkurat på P1 at Lagarhus setter krav til at ny sjef har relevant bakgrunn.
Blir bra....... En liten anekdote: Når Anne Grette startet i jobben, så innså NFF ganskje tidlig at hennes fagkunnskaper var ikke eksisterende. Dette førte til en relativ stor bruk av forkortelser osv på møter mellom fagforeninger og ledelse. Det var visstnok veldig underholdene å se at en resultatansvarlig måtte sitte å viske forklaringer inn i øret på Grette hele tiden! Å referere til regelverk kun med seksjonsnummer og navn var også god sport sies det....... ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
VG skriver følgende: "Flysikringsdirektør Anne Grette slutter i Avinor i protest mot at organisasjonsformen i selskapet skal evalueres".
Å si opp selv fra en stilling tar seg jo bedre ut enn å bli sagt opp; kanskje hun skjønner at en evaluering ville stilt henne i et så dårlig lys at det er like greit å si opp selv før de har kommet til en konklusjon? Morten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Osapanga chipongwe
|
![]()
Kjære flygeledere, greit nok at dere mener at ledelsen er illojal, men dere spiller deres spill med slike uttalelser som kan brukes mot dere i neste omgang. Tenk på at dette ikke er et pauserom, men et åpent forum
![]()
![]() |
#17 | ||
ÜberScanFlyer
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Grette har en fortid som kommunaldirektør i Tønsberg kommune. Jeg tror ikke hun jobbet med flysikring der ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
Flyklapper
|
![]() Quote:
Herlig! Dette er i klasse med 'Gina Maria Lindsay Arrival Hall' paa Sea-Tac! (Gina Marie var SEA's forrige lufthavnsjef...) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kule hode ???? | Lennart | Bilder & foto | 0 | 03-05-2008 17:12 |
Boeing ruller videre | LN-MOW | Flyforum | 10 | 02-10-2006 21:10 |
Hodene ruller i Airbus | Trety | Flyforum | 1 | 03-07-2006 16:19 |
Over mitt hode .... | LN-MOW | Flyforum | 0 | 05-09-2005 05:30 |
Boeing ruller ut første KC-767 Tanker | Blubird | Flyforum | 0 | 25-02-2005 19:40 |