![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Som kansje noen av dere vet driver jeg på med Microsoft sin flightsimulator. Og en av min store lidenskaper her er og kunne simulere den virkelige trafikken når jeg flyr.
Men for at man skal kunne simulere den virkelige trafikken til blant annet WIF, SAS, NAX osv osv er man avhengi av data for disse selskapene, og for øyeblikket er AIG http://www.alpha-india.net/oldsite/index.php, der jeg er betatester for disse rutene i mangel på data ifra Amadeus. Så mitt spørsmål er om noen av dere her inne kunne tenke seg å dele information om alle bevegelsene diverse selskap har hatt en til feldig valgt uke. Dataene må inneholde rutenr, flytype og registrering som er brukt på de forsjelige avgangene, samt info om ordinære rutetider. Skulle det være noe dere lurer på, så er det bare å spørre. På forhand takk for hjelpa. Last edited by grindstein; 25-06-2011 at 00:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hjelp! Behøver noen som har tilgang på Swiss sitt innsjekk-system! | sukram | Reiseforum | 0 | 06-06-2013 23:29 |
Hjelp ønskes: Noen her med tilgang til ANA award-tool | Someone | Reiseforum | 16 | 25-08-2010 10:51 |
Hjelp: Noen som har tilgang til SAS sitt bookingsystem? | LN-AØR | Reiseforum | 12 | 27-07-2009 10:37 |
Trenger litt hjelp til noen reg | Bizflyer | Register- og ATC-Forum | 2 | 06-07-2009 21:24 |