![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Crewet skulle sende en beksjed til hvilende crew via IFE-systemet, men endte med å sende beskjeden til alle passasjerenes skjermer...
http://www.thesun.co.uk/scotsol/home...reen-jibe.html
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Trodde britter hadde humor.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det har de absolutt men det kommer an på ordene som blir brukt, og det de skrev her er bortimot det værste du kan si/skrive...
Ikke glem at her er "watershed" på TV/radio fram til kl. 2100 hvor banning og upassende innhold ikke er tillatt, dette for å ikke støte folk og unngå at unge hører upassende språk. Dannelse og bruk av passende språk i det offentlige rom er fortsatt veldig viktig herover og det skal derfor svært lite til før det blir oppstandelse. At det er The Sun som kommer med historien er nå ikke så overraskende da ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Front section flyer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Au... Litt dumt det der.
Det er ikke sikkert det var engelskmenn som ble mest opprørt av dette. Det er gjerne folk av annen nasjonalitet som liker sånnt språk dårlig, og som gjerne vil ha uendelig store kompensasjoner. Ellers gleder jeg meg til imorgen. Da skal jeg til Gardermoen for å hente Virgins regionssjef for Karibien. Kommer med Norwegian fra Gatwick i morgen formiddag og blir hos famillien Imm i to uker. ![]()
Life is Brutale Last edited by imm; 21-06-2011 at 23:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Front section flyer
|
![]()
Går rettsaken i det rette landet så ender de opp med erstatning antar jeg...
Noen kunne vil knipsa et bilde av den skjermen og lagt ut på nett synes jeg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette er virkelig humor.. Har jo forståelse for at virgin må ta dette litt på alvor, og vise at de har seriøse medarbeidere, ved å si opp de som kanskje ikke er det. Personlig kunne jeg småledd av dette i måneder etterpå om det var jeg som satt ombord
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Støtter denne!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
80 personer får sparken i SAS etter Cimber Sterling konkursen | Dash | Flyforum | 5 | 06-06-2012 00:42 |
SAS aksjen opp 10 % på to dager etter fusjonsrykter mellom Virgin Atlantic og BMI | Jarlabanke Vking | Flyforum | 12 | 05-04-2008 16:40 |
Piloter får sparken ... i Sterling | CK | Flyforum | 7 | 28-02-2006 11:26 |
Virgin Atlantic codeshare med Virgin Blue | CK | Flyforum | 2 | 17-06-2005 17:49 |
Boeingsjef får sparken... | LTH | Flyforum | 4 | 04-12-2004 23:22 |