![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hei!
Jeg har jaggu vært på tur igjen med Aeroflot. Så at de hadde tilbød billetter til ca 4000 NOK t/r PEK så da slo jeg til (selv om Lufthansa kom noen dager senere med et tilbud på 3000 kr på sin Airbus 380) Nå er jeg riktignok litt lat og ikke orker å skrive inn alt på norsk så dere får nøye dere med den engelske versjonen på Flyertalk. Jeg avslører da et annet nick jeg bruker på diverse forum som mer gjenspeiler mitt reele navn, men nok om det. Denne er litt mer detaljert enn den forrige jeg postet her da jeg bare dro til Moskva. Har fått sansen for Aeroflot igrunn, har dog ikke noe lyst til å ende opp på Novotel som de putter deg på om du mister flyet i transit. Har hørt at det er mer som et fengsel. Heldigvis gjorde jeg ikke det fra PEK selv om det var 3 1/2 times forsinkelse pga tordenvær (ja det var heftig så det var ikke Aeroflots feil). Uansett her kan dere lese dere igjennom fly og tog i samme rapport på den engelske "søstersida" til Flyprat. ![]() http://www.flyertalk.com/forum/trip-...lus-bonus.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Bra tr. Mye bra bilder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Takk for en fin rapport fra Aeroflot. Ser de har begynt å bruke A330-300 til BKK, og fra vinteren blir det 2x dagelig med Aeroflot på Oslo-Moksva, slik at transfertidene blir gode, og siden A330 har AVOD er Aeroflot plutselig et godt alternativ som jeg absolutt ikke ville nølt med å velge.
![]() Hilsen en fra VGD, kanskje du klarer å gjette hvem ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei, takk for fin rapport med Aeroflot!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
CPH - SVO - REN og retur.. | kblaur | TripReports | 6 | 24-08-2013 08:57 |
Aeroflot SU211 SVO-OSL & SU212 OSL-SVO | EspenRR | Bilder & foto | 6 | 29-02-2012 23:03 |
OSL-SVO-OSL med Aeroflot | Hypern | TripReports | 34 | 17-06-2011 18:36 |
Moskva/SVO - SU212 - Aeroflot | Tændis | Register- og ATC-Forum | 2 | 20-12-2008 23:33 |
Retur fra Kina! Jeg trodde bunnen var nådd SK994 PEK-ARN | B777ER | TripReports | 34 | 29-10-2008 15:42 |