![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Skal flytte til USA for et år mot slutten av juli. Holder nå på å selge biler og gjøre klart for utleie av huset vårt i Norge. Tenkte derfor at vi skulle forlate huset et døgn for vi reiser og ta siste natt på Gardermoen (blant annet få levert leiebil osv.).
Noen som vet om noen av hotellen har familierom med flere soverom eller mulighet for å booke to rom med egen dør i mellom? Vi er to voksne og to barn på 8 og 10 år.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Sitter nå på Park In osl i et rom som vender mot rullebane. Mulig det er en junior suite, uansett tror jeg det vil gå med to ekstra senger her. Står en Lenestol og ett spisebord med tre stoler her.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
http://www.thonhotels.no/hoteller/la...#tabmenuanchor |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flott, men jeg vil gjerne ha to separate soverom. Alternativet er å legge seg kl. 21.00, det synes jeg er litt tidlig.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Jeg ser to muligheter:
1) Ta en ringerunde til hotellene og sjekke. 2) Plukke et passende hotell og bestille to rom. Sannsynligheta for at dere kan få rom enten med dør mellom eller ved siden av hverandre ved innsjekking er stor: Pris på to rom ei natt i juni, sortert etter avstand til terminalen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk, gustavf. Det skal jeg gjrøre. Ferdig søk og alt!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nesten alle rommene på Radisson Blu Gardermoen hadde dør i mellom rommene, så da ble det to rom der.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gardermoen 04.07.11 | Eriksen | Bilder & foto | 9 | 06-07-2011 11:41 |
Gardermoen T2 | MartinL | Flyforum | 153 | 06-05-2010 18:40 |
Gardermoen | c130tos | Bilder & foto | 2 | 28-08-2009 23:06 |
DC-6 over Gardermoen | JanSev | Bilder & foto | 4 | 24-08-2009 12:54 |
Å ta en øl på Gardermoen | litt-amatør | Reiseforum | 13 | 24-03-2009 12:52 |