![]() |
|
![]() |
#1 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Likte denne best:
"Las Vegas' McCarran International Airport offers kiosks which are capable of processing check-in of passengers regardless of the airline. " Innsjekkingsautomater som kan sjekke inn alle flyselskaper ![]() Dette er nok ingen nyhet. Mer og mer vil vel bli automatisert. Ser en rundt om i landet så er vel behovet for innsjekkingspersonalet minket endel. Noen plasser bruker SAS Braathens kun automatinnsjekk. Dette er nok en utvikling som f.eks innenfor banktjenester. Mer og mer blir automatisert. Trenger jo ikke gå fysisk til en bank for å betale regninger, søke lån etc. I starten av PC utbredelsen og internett var vel handling av dagligvarer på internett noe man trodde ville bli stort. Så feil kan man ta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Spm er jo egentlig hva man legger i kundeservice? Jeg opplever at mange oppfatter kundeservice som noe som betyr personlig kontakt, og gjerne øyeblikklig. Jeg vil påstå at god kundeservice er når du sørger for at kunden får gjort det han ønsker.
-stig |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Enig med storg. Har ingen vansker med å sbestille flybilletter på nettet og lete opp beste pris selv. Betale dem med kredittkort, sjekke inn på automat og slippe lange køer med mas og stillstand. Med automat kan jeg velge sete selv. Drar kortet på flytoget og slipper stå i kø for å kjøpe billett, kvitteringen havner i innboksen min umiddelbart sammen med bekreftelsen fra Mastercard om at kredittkortet mitt har blitt brukt. Savner ikke å snakke med mennesker når det gjelder reiser, og alt fungerer som det skal. Av og til synes jeg det er greit å slippe det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor ble det av fotokonkurransen | Fly high | Bilder & foto | 2 | 18-08-2008 12:28 |
Hvor ble det av ham ? | ENTO | Flyforum | 3 | 13-12-2007 02:28 |