![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Marriott skal nå bygge flyplasshotell i nærheten av Gardermoen, og det blir 5-stjerners.
Mer: http://www.eub.no/artikkel.asp?Artid=127021 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Trenger man enda et hotel der oppe? Nå utvides jo både Quality ved motorveien og Radisson SAS ved terminalen i tillegg til at Rica, Clarion og Norlandia allerede er ved flyplassen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg stusser på det samme ja, kan det virkelig være marked for det? Ser at de gjør endel ut av at det blir Norges første 5-stjerners hotell, men bryr folk og forretningsreisende seg egentlig så veldig mye om det? Tviler på at så mange turister og besøkende til f.eks. Oslo gidder å bo så langt borte, bare fordi det er 5 stjerner...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Sheraton klarte det ikke med plassering i Sandvika...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Tror dette kan være litt sesongavhengig, men har ved flere anledninger opplevd at alt av hotellrom har vært opptatt ved Gardermoen, senest 19 oktober etter at møtet jeg var på varte litt lenge. Fikk tilslutt rom på Gardermoen Bed & Breakfast, og det var jammen ta meg det siste rommet der også. Alternativet ville vært retur til Oslo og et av byhotellene ( men hvor er sjarmen med det for en flyentusiast....??? )
Er ikke beleggene for flyplasshotellene i/rundt Gardermoen generelt ganske høye ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette blir vel første Marriott Hotell i Norge også da?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
BF |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tror nok dette kan bli et veldig populært kurs og konferansehotell først og fremst. I lokalavisene har det i en tid vært strid om hotellet pga. den plasseringen i naturen og omgivelsene, og om det i det hele tatt skulle være lov å bygge noe der. Har sett noen skisser tidligere, og det ser veldig bra ut. Ser for meg at det kan bli OSL sin egen "Holmenkollen".
Jeg vedder 100 kroner på at den neste regjeringen vil ha sine forhandlinger på Marriot ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Vi kommer vel til å høre noe fra Petter`n som jo allerede har to hoteller der oppe...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Steven F. Udvar-Házy Air & Space center | jameson82 | Bilder & foto | 9 | 10-04-2014 11:11 |
Marriott Houston Airport Intercontinental @ George Bush Intercontinental | LN-REF | Reiseforum | 2 | 12-12-2009 09:41 |
Airport Hotel ZRH ? | sail4fun | Reiseforum | 1 | 17-08-2008 09:57 |
Airport Hotel på EWR | SQ 777 | Flyforum | 5 | 01-06-2007 18:48 |