![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvilke flyrelaterte apps benytter du deg av? Jeg er iPhone bruker så det kan vel være greit å skrive om det er en app for iPhone eller andre operativsystemer (Android osv.)
Jeg har til nå fått meg -Flightradar24, pro-versjonen selvsagt. -Widerøe sin app. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
På aifonen min finnes blandt andre:
Lufthansa Flightaware Live ATC |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
SAS Crew Guide er faktisk veldig fin.
Og utvikles stadig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
SAS Crew Guide
Widerøe Delta Lufthansa Southwest Flightradar24 Avinor TrackerPro iPlaneSpotter (FAA Database) FlightAware LiveATC .. og det dreier seg om iPhone, ja ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
iPhone-bruker her også.
Benytter meg av følgende flyrelaterte apps: CheckMyTrip AvinorFlights Widerøe Lufthansa SAS Crew Guide Flightradar 24 Flightstats (er vel egentlig mer en link til en mobilutgave av nettsiden deres...) Alle appene er dog ikke like flittig i bruk. Håper SAS kommer med sin snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Legal Eagle
|
![]()
FlightRadar24
Widerøe AvinorFlights SAS Crew Guide Lufthansa En flytur Eh, iPhone, ja. Last edited by RWY 24; 19-05-2011 at 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
iPad Apps:
Flightradar 24 Lufthansa Magazine X-Plane (Et spill, men ganske underholdende! ![]() Flyradar |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Free Luigi
|
![]()
fr24 & widerøe. Avinor, prositos o.l finner jeg like lett på nett. Tildels også WF, men den tar seg jo fint ut inne på mobailen min
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
På Android 3.0 tablet har jeg FR24, mens på Android telefon har jeg Flyplass.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Reiserelaterte apps
Tripit Har også med varierende nytte: Daylight world map Flightradar24 Tripadvisor Earthquake Flyplass c:geo Google Sky Map (morsom under fjerne himmelstrøk) wetter.com schottgunn (om man vil ha det morro med skvettne reisende og sikkerhetsvakter) Last edited by robertaas; 19-05-2011 at 22:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvilke tjenester har American Express Concierge Service fullført for deg? | chaglen | Reiseforum | 101 | 22-10-2017 15:29 |
Flymodeller - Hvilke mangler du, og hvilke er vanskelige å få tak i? | toftos | Samlerhjørnet | 24 | 01-02-2012 21:44 |
Hvilke sider finner man ut hvilke flyreg som skal fly hit og dit? | -Daniel92 | Register- og ATC-Forum | 1 | 01-06-2011 17:04 |
Ny Lufthansa pier på FRA - hvilke avganger benytter disse gatene før A380 kommer? | kristian | Flyforum | 2 | 07-04-2008 20:35 |