![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Meget fasinert av CNN reklame de siste dager.. Fikk litt lyst, men forsvant etter jeg så LH priser som var hinsides på en relativt kort tur til Tbilisi.
Ikke bare det, men sen avgang fra MUC og 0400 retur avgang.. Andre forslag ??? DY sett i gang.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er ikke bare i den Georgia'en dert er sommer:
http://en.wikipedia.org/wiki/Climate...ia_(U.S._state) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Å unngå flighter som ankommer og forlater Tbilisi midt på natta er dessverre ikke så lett. Ser ut til å være mulig, men blir dyrt! I Georgia anbefaler jeg en tur til Davit Geraja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg har bestillt billet til Tblisi 16-20 mai til kr 2696+ bagssje å setvalg hos air Baltic. De kommer inn rundt midnatt så det er litt ugunstig og drar kl 6 om morningen.(De andre kostet fra 4000 kroner å oppover...) Det er ett holyday inn i byen som koster rundt 170 dollar natten. Det finnes marriot og sheraton også men de koster Penger i massevis....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tusen takk , folks.. Vil seriøst vurdere dette neste sommer.. være våken med LH tilbud også.. Men gjerne CSA, trenger å holde FB i live før poeng går ut...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Georgia er visstnok utrolig spennende om man har litt erfaring med å reise i sånne land - har flere bekjente som har vært der. Og de flytidene er visst helt vanlige derfra, trolig vanskelig å finne dagflighter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
He, he
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Istedet for å lage ny tråd om nesten samme tema, så bruker jeg bare denne
![]() ![]() Last edited by Sondbjo; 08-05-2011 at 23:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg var dessverre ikke i Azerbaijan da jeg var i området (hadde ikke nok tid). Men jeg fikk i hvert fall med meg at dersom du tilfeldigvis også har tenkt deg til Armenia på turen, så bør det gjøres etter at du har vært i Azerbaijan (i hvert fall var det vesentlig den gangen jeg var i området). Ikke veldig gode naboforhold overalt på de kanter, så man slapp vel rett og slett ikke inn i Az dersom det var spor etter Armenia i passet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Glem Armenia og Az på samme tur, for holde er meget kaldt for å si det sånn og var i fare for å bli glodhet frem til Armenia fikk en avtale med Russland i fjor. Georgia og Az har ett nærere forhold. Baku er en spennende by jeg likte da jeg bodde der for 6 år siden. Tipper trafikken er enda mer håpløs nå, men en god del å se. Sommeren er varm ca 33 grader, av og til over 40. Anbefaler vel egentlig mai-juni eller sep.
Mener Az air skal være helt ok, de flyr også til cdg og lhr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Etter å ha undersøkt litt nå så innser jeg at Tbilisi blir veldig dyrt i forhold til hva jeg for igjen på pengene! Jeg hadde egentlig tenkt å få med meg AZerbadjan også men, de trengte 5 dager og invitation for å få det til så det ble ikke noe av. Jeg ser nå på vær meldingen at det blir regn noe som gjør at jeg tenker på å bruke den billetten jeg har med ryanair til PT i stedet siden jeg kan avbestille biletten til TBS å få nesten alle pengene igjen. Hva syns dere jeg bør gjøre??? JEg sliter veldig med å bestemme meg nemmelig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
I serien LCC fra "Legacy"/"Nettverks"-selskaper - denne gang LH | Superhai | Flyforum | 14 | 26-09-2012 09:42 |
Boeing 737 LN-RPH lander - video (Et "spin-off" produkt av en "fotojobb") | LN-DAG | Bilder & foto | 4 | 28-06-2010 23:00 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |