![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Trenger en enveis 19. mai neste år. Vet prisene til SK/AY , men gikk inn på
Expedia for å få en grei oversikt... Hallo i luken ![]() Air Baltic tar kr. 289 via RIX.... ![]() Er de en slik cash-klemme at de gjør alt for å få inn penger... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Du får vel DY til samme prisen som BT, men slipper omveien via RIX vil jeg tippe. 19. mai neste år, men BT-billett, tja...
![]() |
#3 |
*A-flyer
|
![]()
Er vel sikkert forskjellig fra land til land, og fra flyplass til flyplass dette.. Men man betaler vel ikke avgift til den flyplassen men kun er på i transitt? Hvertfall ikke like mye som til den første flyplassen man reiser fra? (Jeg tror det hvertfall er sånn, men er ikke sikker.. Derfor spm.tegnene).
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Pussig dette, selvfølgelig skal jeg ikke ha BT , og KF har topp pris, MEN AY tilbyr kun one-way til EUR 582 19. mai neste år... Hallo i luken ?
![]() DY har ikke lagt ut billetter, ei heller er de ikke aktuell.... Vil sikkert ta KF for å få et nytt selskap i boka.. Men AY da ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
AY har dyre enveispriser, men billigere når man booker tur/retur. Så det selv da jeg vurderte å prøve ett selskap hver veg ifm. en HEL-tur til høsten, men endte opp med AY begge veger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Pussig Martin, men Expedia selger enveis for kr 782 som jeg vel tar fordi KF ikke har kveldsflyginger på lørdag 19. mai...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er da intet nytt at de tradisjonelle selskapene priser enveisbilletter helt hinsides?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Widerøe skal fly for Finnair: BGO-HEL og TOS-HEL + codeshare | Someone | Flyforum | 67 | 25-02-2025 10:45 |
OSL-HEL-OSL 17AUG Billig-som-mulig | Starling | Reiseforum | 3 | 03-07-2014 08:05 |
OSL-HEL-LHR-JFK-LAX-HNL-LAX-JFK-LCY/LHR-HEL-OSL i J/F | JonV | TripReports | 2 | 19-04-2014 15:48 |
Live rapport. OSL-HEL-BKK-CMB-MLE-CMB-BKK-USM-BKK-HEL-OSL. AY, UL, TG i business. | Powell | TripReports | 14 | 08-08-2013 12:43 |
Flybe Nordic starter TRD-HEL og UME-HEL fra vinterprogrammet | MD90 | Flyforum | 38 | 19-06-2012 01:18 |