![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Begynner å nærme meg 300k poeng og må lære meg å finne en smart måte å bruke de på. Hvis jeg finner en ledig reise på Award Nexus som består av en blanding av C og F, er det da høyste klasse som avgjør hvor mange poeng jeg må ut med?
Når jeg søker på Award Nexus står det f.eks. 1 x CO award, mens flyselskapene kan variere. Har det egentlig noe å si hvilken selskap som "står for" bonusreisen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Tenkte du på Jorda Rundt i F ? Det burde vel gå ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nei, så langt har jeg ikke kommet, men jeg er nok typen til en destinasjon snarere enn mest mulig i lufta. Men skal jeg først fly F, er muligheten poeng.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Snakker vi Eurobonuspoeng er vel F-klasse Norge til USAs vestkyst det som gir best valuta. Dette koster 290 000 for to pers. Har du ekte F (ikke us dom) på et leg betaler du for f på alle leg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flott, da vet jeg det. Aktuelle turer vil da kunne være via F fra sentraleuropa (ZHR, MUC, FRA, etc,) til LAX, SFO osv.
Neon som vet om det har noe å si hvilket av *A-selskapene som tilbyr billettene? Store forskjeller i gebyerer, for eksempel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Høyeste bookingklasse avgjør hvor mye poeng du må ut med. Mene å huske at Continental booker i C på transatlantisk så bruker du dem uten connection i USA så holder det med C-klasse-uttak.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for tips. COs interkontinentale first (eller er det bizfirst de kaller det) er vel mer som vanlig biz, eller tar jeg feil?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
https://www.continental.com/web/en-U...t/default.aspx Hva som er forskjell på business og first kan vi sikkert diskutere opp og ned.
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ja, det har du rett i. Setene så i alle fall flotte ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bonusreiser med Star Alliance-partnere for EB-poeng? | Fly med oss | Reiseforum | 28 | 04-09-2012 09:22 |
50% rabatt på bonusreiser med BA | Fnate | Reiseforum | 0 | 05-08-2011 13:11 |
Endelig mulig med bonusreiser i Economy Extra | Tommy777 | Flyforum | 4 | 04-03-2008 18:30 |
Bonusreiser | TG923 | Flyforum | 1 | 07-10-2007 14:53 |
Bonusreiser Eurobonus | jb1 | Flyforum | 5 | 07-05-2006 18:22 |