![]() |
|
![]() |
#1 |
Eurobonus Diamond
Join Date: Jun 2007
Location: Stavanger
Posts: 1,111
|
![]()
Reg: LN-RRJ
Type: 737-883 MSN: 34547 MU/CMU: CMU-900 Type: -758 AOC: VHF radio: VHF-920 Notes: CPDLC. Delivery Jul-09 http://www.sasflightops.com/dlk/ac_sas.html Last edited by LN-RRA; 02-06-2009 at 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,627
|
![]()
Kommer ut i friskluft om et par uker ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,924
|
![]()
Det var da voldsomt så mange nye fly man skulle ha da...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Stjørdal - TRD/ENVA
Posts: 2,462
|
![]()
Skal disse maskinene til SAS Sverige (eller SAS med base ARN)?
__________________
Mvh Lars Tore Haugan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Langt ut på landet
Posts: 1,434
|
![]()
http://www.sasflightops.com/dlk/ac_sas.html
I følge den lista der så ser det ut som SAS fortsatt eier 3 B767. Stemmer det ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Apr 2008
Posts: 441
|
![]() Quote:
__________________
Upcoming flights: BLL-FRA-MAN-LHR-FRA-BLL-FRA-DEN-YVR-PEK-MUC-FRA-BLL-FRA-MAD-MXP-BRI-MUC-FRA-BLL-FRA-LCA-FRA-BLL-FRA-DRS-FRA-BLL All before september 2010 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Dec 2007
Location: Bærum
Posts: 1,529
|
![]()
En ting jeg stusser litt på i denne Flight Overview-listen;
det er kun SAS Sweden / SAS Denmark / SAS Int. som står som Operator av disse flyene. Hva betyr det? Har ikke SAS Norge noen fly? (Kan dette ha noe med at SAS Norge hadde eget AOC og ikke var "SK"?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Røyneberg/Sola
Posts: 6,308
|
![]()
Og hva betyr dette ? MU/CMU: CMU-900
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,627
|
![]()
SAS' neste B738 er rullet ut av fødestuen på RNT. Den er ennå ikke malt og vil under testflyvningene fly som BOE402. Dette er c/n 34547 l/n 2956.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,627
|
![]()
Da er den flyttet til flightline. Det betyr at First Flight er naer forestaanede!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,627
|
![]()
BOE402 var ute og fløy first flight RNT-MWH-BFI fredag. Hexkode 47869A.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,627
|
![]()
.. og det ble også en times tur (B2?) lørdag BFI-BFI.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ung flyspotter
Join Date: May 2009
Location: Oppegård
Posts: 85
|
![]()
den kommer vel ikke hvit til Norge...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,627
|
![]()
Neida. Den ser slik ut nå:
http://www.flickr.com/photos/smartjunco/3667370174/ .. og den står nok i malerstua nå, tenker jeg. Det er vanligvis det første som gjøres etter ankomst BFI. Aksepteringstestene skjer normalt etter at maskinen er malt og veid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,627
|
![]()
Litt mer fra First Flight ... verdt å merke seg er 'dealer tag'en' den brukte - den er ikke den vanlige.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,627
|
![]()
Da er det filet flightplan for en 70-minutters tur BFI-BFI, så da er nok maskinen malt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2007
Posts: 918
|
![]()
nå sporer jeg helt av her, men med tanke på at alle flyene i siste liten blir lagt til LN-RRx serien, fikk jeg plutselig en tanke som sa meg at SK SE og SK NO kommer til å dele mer på produksjon og dekke opp over/underkapasitet uavhengig av basetilhørighet.
__________________
Upcoming flights; mange! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,627
|
![]()
I og med at alt kommer på samme AOC, vil det nok bli litt mer fleksibilitet i flydisponeringen, ja. Imidlertid vil man fortsatt være litt bundet av at et par flytyper kun har piloter tilknyttet en base ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2007
Posts: 918
|
![]() Quote:
__________________
Upcoming flights; mange! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,627
|
![]()
Da er BOE402 ute og flyr igjen ... Denne gang er det Everett som har fått besøk. Kanskje er Matt ute med apparatet sitt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DY SE-RRJ/LN-NIJ - status | LN-MOW | Flyindivider | 32 | 18-06-2021 10:07 |
LN-RRJ var på Sola nettopp ?? | Lennart | Register- og ATC-Forum | 1 | 07-07-2013 21:06 |
RRH / RRJ 31/7 | AnteKratz | Register- og ATC-Forum | 0 | 30-07-2009 21:28 |
SK vurderer seriøst RRJ | brendas | Flyforum | 9 | 02-05-2006 22:55 |
SAS med RRJ | BGO | Flyforum | 8 | 08-04-2006 17:10 |