![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann, for en tid tilbake bestillte jeg meg EB kort, siden jeg var under 18 måtte jeg sende inn ett skjema. "Fine" tenkte jeg, "da får jeg vell kortet snart". Joda, kortet kom - og undertegnede var fornøyd.
Skulle til Muscat for noen uker siden, og når vi bestillte så tenkte jeg at jeg kunne jo registrere EB nummeret mitt på LH flighten. Neida, kortet mitt fantes ikke. Jeg hadde tydeligvis ikke ett EB kort som var aktivt/reelt/nummer som fungerte. Tenkte ut noen velutvalgte gloser som jeg sa, og glemte hele saken - og sa til meg selv at jeg kan heller ta det når jeg er blitt 18. Noen som vet hva som er problemet, eller ville bare ikke SAS at jeg skulle få være EB medlem? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Tag fat i Eurobonus og spørg. Det er nok den letteste måde at få svar på. Sørg evt. for at efterregistrere evt. point.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vel, jeg måtte vente ca to måneder fra innmelding til kortet dumpet i posten. Grævla lang tid....
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DK6724 med problemer? | Airbus 330 | Register- og ATC-Forum | 0 | 01-04-2012 11:05 |
Wideroe.no med problemer? | LN-AFG | Flyforum | 3 | 31-10-2010 23:40 |
Problemer med bestilling av flybillett med Vietnam Airlines | gardkarlsen | Flyforum | 9 | 05-03-2009 18:26 |