![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nær sagt som vanlig,så var vi en gjeng som dro opp på Gardermoen
nå på lørdag.Været var bra og underholdningsfaktoren høy,hehe. Følget bestod denne gangen av Cato,Knut (Skyliner),Eivind,TobyAllan og en kort gjestevisitt av Putzmeister og meg selv da.Takk for en morsom og innholdsrik dag gutter! Legger bare fire bilder i den tråden her,men det kommer mer etterhvert. Så,en forklaring til overskriften. Jeg synes det ser så trivelig ut når dere legger ut bilder av piloter som hilser.Spesielt på Sola er det mye hilsing har jeg sett.Dette måtte jo prøves,og vi var jo en godt synlig gjeng som stod ved gjerdet på 01R. Av tilsammen 23 fly som "trillet" forbi oss var det 9 fra Norwegian og 8 fra SAS.Alle ble vinket til,men det var kun 2 fra SAS,og 1 fra DY som hilste tilbake.LN-KKN kommer med,fordi det var et pax som vinket tilbake! ![]() ![]() ![]() ![]() Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Herlig at du ENDELIG publiserer bilder Vidar. Du har sikkert veldig mye bra liggende, så det er bare å få dem ut. Ellers bemerkes det at dere holdt på en stund etter at jeg dro, blir spennende å se fortsettelsen. Neste lørdag blir det hardcore. Tenkte å være der fra 0700 til solnedgang for virkelig å fylle opp snaddermaskiner med Tom McNikon (han med rælet).
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Men du skremmer dem jo....
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Ser ut som RPF har fått seg en lei skade rundt strømluken. Noen som vet hva som har skjedd her?
Ellers flotte bilder. Det er alltid koselig når pilotene hilser på spottere. ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fine bilder, vinker man - så skal man jo vinke tilbake
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fine bilder frå ei fin helg på Osl
![]()
![]() |
#7 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Var egentlig på tide, du fikk lagt ut noen bilder
![]() Mye fint her, men jeg har da en Norwegian maskine mer enn deg som hilser, husker ikke reg på den nu, altså må det bli 2-2, men følger faktisk tankegangen til Putzmeister, kan godt stemme at du skremmer dem, selv vi spottere ble skremt første gang vi møtte deg ![]() ![]() Ses onsdag ![]() MVH Torben |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
"Hvor var du da LN-KHB dro forbi"??
![]() Ble nok uavgjort,gitt: ![]() Legger ved et annet bilde av KKN.. ![]()
![]() |
|
|