![]() |
|
![]() |
#1 |
D610 + mange mm
|
![]() ![]() De 5 vise menn hadde akkurat passert med Vidar som sjåfør, jeg ville ha med meg KAL541 før villmarksmessa ![]() ![]() Til tross for liten tid måtte jeg bare innom plasssen til Putzmeister (lærling? ![]() ![]() Så var det søndag og trafikk på 19L ![]() Ingen regel uten unntak med DY og SK. De varslet på radioen om en gåseflokk som ingen helt visste hvor var. Her var den... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En kort visitt uten kink i nakken og besøk hos kiropraktor i morgen ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flotte tilnærmet SK og DY-frie bilder!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fine bilder som vanlig!
Ser at du fikk de vi så landet på østre,men vi fikk flere av dem på avgang fra vestre.Fikk også bilder av gåseflokken da de passerte mellom vollen og rulle- banen i V formasjon. Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
F-50, ikke akkurat en "bombe" at denne lekkerbisken ble fanget av deg nå også. Herlig å se bildene dine. Skikkelig "Findusbilder".
![]() |
#5 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Fine Bilder !!!
Ja måtte jo tute til deg da vi kjørte forbi ![]() Torben |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Meget pene bilder som vanlig.
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flotte bilder Findus!
Korean kom som et "sjokk" på de fleste av oss da all oppmerksomhet var rettet mot SAS'n. Contrail-settinger i kameraet gjorde det heller ikke noe særlig bedre... ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fine bilder Findus
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Boarding uten boardingpass, nå deles passasjerers biometriske data uten aksept | robertaas | Småprat | 14 | 30-04-2019 19:55 |
BGO uten Norwegian og nesten uten SAS. | N-3PB | Bilder & foto | 14 | 14-07-2012 12:15 |
OSL uten DY SK | ENGM 911 | Bilder & foto | 0 | 09-05-2010 23:37 |
SDN 3.10.08 , uten WF | sail4fun | Bilder & foto | 4 | 09-10-2008 15:47 |
Uten flagg... | putzmeister | Flyforum | 4 | 21-01-2007 19:59 |