![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
21 Juni blir Eastern medlem av Skyteam, og da er det 2 alternativer til SHA-PEK. Begge flyr ruten med Airbus A330-300, og jeg skal reise i første. Er det noen som har erfaringer med noen av disse selskapene. Servering, seter (viktig, selv på en 2 timers tur), service, crew, lounge (også viktig).
Setter pris på tips.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ingen som har reist med China Southern?? Vurderer asia tur i sommer og Southern kommer billig ut men lite info om det ombord...
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg fløj med China Eastern, China Southern og Shanghai Airlines domestic i november/december 2010, og har fløjet med Air China en del gange.
Baseret på en enkel flyvning med de tre førstnævnte, vil jeg rate dem således: 1) Shanghai Airlines (klart bedst, meget positivt indtryk) 2) China Southern (nye fly, smilende stewardesser, men MEGET tight seat pitch) 3) Air China (Star Alliance point gør at jeg foretrækker dem over #4) 4) China Eastern Alle serverer mad, men det er som regel af lav standard. Shanghai Air serverede dog en ok sandwich og en mandarin. Tror det er den eneste gang at jeg rent faktisk har indtaget noget af serveringen ombord på et kinesisk indenrigsfly. Drikkevarer er standard vand/cola/juice etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kjekt å vite for min del, da blir det IKKE China Southern på meg... Takker!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen med erfaringer med China Southern? | valen | Reiseforum | 20 | 14-02-2018 20:21 |
Air China, China Eastern og Southern slår sammen sin Cargo avdeling til et selskap | Trdfly | Flyforum | 0 | 27-06-2015 00:32 |
China Southern bestiller 80 A320 | Someone | Flyforum | 0 | 16-05-2014 14:59 |
China Southern A380 | fjasebase | Bilder & foto | 6 | 04-08-2011 22:19 |
China Southern vs KLM | Roxman | Flyforum | 7 | 18-04-2009 19:00 |