![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei, lurte på om noen vet av noen billige flyturer til Sør-Amerika i perioden Juli-August. Datoer er ganske fleksibelt, det er snakk om ca. en måned og seneste returdato må være innenfor 21.08.11 og tidligste utreise i starten av Juli.
Egentlig er alle flyplasser i Sør-Amerika aktuelle og ugunstig reiserute eller tid har lite betydning. Reisen er fra Trondheim, men er egentlig interessert i den billigste reisen fra Europa til Sør-Amerika da det er lett å komme seg til f.eks. Oslo eller London fra Trondheim relativt billig. Så med andre ord er det pris som gjelder, har sjekket ut ganske mye selv og har funnet til ca 5-6 tusen fra Trondheim. Noen billigere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tok et lett søk på finn.no men fant ingenting som var billigere. 6000 kr tur/retur må kunne sies å være temmelig god pris. Hadde selv ikke nølt med å kjøpe nå om du vet du skal dra. Hvilken rute og datoer fant du til den prisen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
5-6000,- på dette tidspunkt er vel i virkeligheden også en ganske fair og rimelig pris. Bliver nok ikke meget billigere.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Is i magen, LH kommer sikkert med noe..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Nå fra i dag har LH tilbud til Colombia og Venezuela for 3.599
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, så det, ganske sykt tilbud, men gjaldt vel bare høst/vinter? Hvis jeg søker den reisen på sommeren ligger det på rundt 10k
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]() Code:
Book by Tuesday and from 30 September to 30 November 2011 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fik denne fra vornesitzen.de
Jeg bemærkede, at du skrev at det var prisen som var vigtigst. Alligevel synes jeg lige du skulle se mulighederne (Caracas&Bogota; €1799 i business) : Quote:
Last edited by jefi99; 30-03-2011 at 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Lufthansa har hatt sommerkampanjen på Sør-Amerika. Den kommer rundt februar måned, så skal du bestille nå tror jeg du må regne med priser som er nevnt i tidligere poster her.
Men jeg hadde kanskje ventet en uke eller tre bare for å se om det eventuelt kommer noen prisdumpinger fra andre selskap. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Om å fly til Sør-Amerika | econ | Småprat | 17 | 28-05-2016 15:08 |
Nå satser Norwegian med nye ruter til Afrika og Sør-Amerika | storg | Flyforum | 6 | 15-05-2014 11:42 |
Sommer 2013: Overraskende billig til USA | kimpe | Reiseforum | 12 | 21-09-2012 16:37 |
Billige flyreise til Rio/Sao Paulo i sommer! | -Sindre | Reiseforum | 1 | 26-05-2012 09:12 |
Billig C (Z) fra US til Europa md LH i sommer | Discus | Reiseforum | 2 | 03-06-2008 02:09 |