![]() |
|
![]() |
#1 |
Trangsynt
|
![]()
Hei!
Nå begynner jeg å bli litt irritert på Eurobonus altså. Jeg har for 3 måneders tid siden bestilt en del ting på shopping portalen, bl.a. linser og et medlemsskap i Bokklubben ++ Har enda ikke fått ett eneste simpelt poeng. Det virker som man må mase for å få poengene, det gjelder hoteller og andre ting også. Har sittet i flere telefoner med bl.a. Hotel Norge for å få poengene mine, hittil til ingen nytte. Er det noen andre som opplever at man må hele tiden passe på at poengene kommer inn? Noen som fikk de 1500 poengene fra bokklubben f.eks? Synes det er slitsomt at man hele tiden på huske på hver eneste transaksjon, slik at man ikke risikerer å miste poengene ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Eurobonus i et nøtteskall, vel ... ser mange klager på manglende poeng på FB-veggen, og det er ikke bare shoppingpoeng som mangler ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Måtte mase på 5.000 fra Economist. De fraskjøv seg ansvaret men til slutt sendte en mail til Economist og så kom de.
Egentlig jeg ville bare passere en grense slik at jeg får brukt de siste til noe fornuftig før hele kontoen for meg og fruen blir avviklet... Men en skal ikke klage på alt. Inkmannpoeng kom raskt ( 500 ) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ikke for å stjele tråden, men hvor lang tid tar det vanligvis før hotellpoeng er på eurobonuskontoen? (Hilton i mitt tilfelle)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Alt fra 1 uke til 4 måneder er min erfaring
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Her har EB tydeligvis noe å lære av f.eks. Choice Club - leiebilpoengene fra Avis kommer eksempelvis inn så godt som umiddelbart på denne kontoen.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Har selv gode erfaringer med "kick-back" av bonuspoeng, når
man brukere linkene på EuroBonus-siden - for å få inn poeng av summen. Sist gang tok det ca. tre uker tror jeg.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Jeg syntes poengene som ramler inn fra både Mastercard og Diners kommer bra og regelmessig, men fra andre partnere så får jeg ikke noe respons.
Jeg bestiller regelmessig blomster til min langt bedre halvdel med EB Euroflorist avtalen, og har til dags dato ikke sett noen poeng (10% rabatt på selve blomstene kommer) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Jeg har gode erfaringer med kredittkort, mens det på leverandørene på SAS EuroBonus Shopping er mer blandet. Fikk poeng fra MPX og CDON, men har ikke fått for innmelding i en bokklubb. Har sendt e-post - så får vi se hva som skjer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Jeg kjøpte varer for 8500 kr fra MPX i sommer og poengene har enda ikke kommet inn i kontoen min. Begynner å bli lei av Eurobonus nå. Vil heller satse mer på Miles & More. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Trangsynt
|
![]()
Du får si fra hva som skjer med de bokklubben poengene FlightDeck, hvis du hører noe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Har ikke hatt problem med å få inn poeng fra shoppingportalen, men en må huske å logge inn og gå via linkene på shoppingsiden. Har bommet på det to ganger...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Trangsynt
|
![]()
Okay, jeg får sende en jeg også. Takker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Den här tråden är nu skickad till rätt person inom EuroBonus.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Poengene mine er etterregistrert - hyggelig service:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Trangsynt
|
![]()
Hmmm...det var vel 1500 de lokket med, var det ikke det da?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nei, det var 700 poeng for Tanum Bokklubber og 1200 poeng for Bokklubben Fakta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gjennom aarene har det alltid vaert problem med registrering og etterregistrering av en rekke ting hos Eurobonus.
Som aktiv medlem av 8 bonusprogrammer siden jeg flyttet fra Norge, er det helt utrolig hvor elendig Eurobonus egentlig er i forhold til de andre programmene jeg er medlem av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tidligere har det gått veldig bra å få poeng på konto, men nå synes jeg det er vanskelig.
Manger 3 netter på Radisson fra i fjor høst (EB-nr på faktura), 1 flight med Swiss og 10 flighter med SAS (alle bestilt på sas.no med profil med EB-nr). Det siste er egentlig det verste, der burde alle ting ligge til rette for at poengene kommer inn etter 1-2 dager, men det gjorde de altså ikke. Poeng fra trumf, mastercard og diners kommer derimot alltid inn når de skal. Det samme gjorde poeng for å ha handlet på tax-free på Kastrup. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus shopping | Cecilie | Reiseforum | 24 | 02-01-2014 08:54 |
Lufthansa leverer Guest Service Portal til Hurtigruten | Skipskatta | Småprat | 0 | 18-08-2012 14:37 |
Lureri av Norwegian | LN-FOC | Flyforum | 14 | 02-07-2008 19:58 |
Litt lureri? | FlightDeck | Flyforum | 0 | 23-08-2007 17:16 |
SASBraathens konferansepakker lureri | DY | Flyforum | 5 | 29-09-2004 16:20 |