![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Har bestilt en reise til min søster i dag med SK907 til New York 12 mai slik at hun reiser med samme fly som meg.
Når jeg gikk gjennom hennes bestilling fikk jeg anledning til å velge sete (bare midtseter igjen ![]() Forøvrig så ble jeg overrasket over at man kan booke sete, uten at de som allerede har bestilt ikke har blitt gjort oppmerksom på dette. ![]()
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Har du Amadeus-ref kan du forsøke å gå inn på blue1.com og se på "mine bookinger", kan hende sete lar seg ordne der.
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kommer ikke noe lengre hverken der eller på checkmytrip.com
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ring SAS. Be om å få Amadeus ref.nr, samt at de reserverer seter for deg. Da kan du følge med på setekartet hjemmefra og fange opp "gode" seter som ev. blir ledige før avreise.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
SAS brukte en annen bookingmotor da ruten ble lansert, og det var sikkert den du brukte, men det var mulig også da å resevere seter. Jeg gjorde en booking på New York-ruten før den nye bookingmotoren kom og jeg får opp ruten på sas.no ved å bruke den sekssifrede Amadeus-koden jeg fikk ved bestilling. Kan endre sete ved funksjonen øverst i bestillingsbekreftelsen. Uansett er det jo bare å ringe SAS eller spørre Eva, så reserverer de seter for deg.
Begge flyvninger er for øvrig så å si fullsatte tre måneder før avreise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Steike til belegg .... sjekket en del tilfeldige datoer og tallene er svært gode. Langt bedre enn man er vant til å se så lenge før avgang!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Om reisen din er bestilt gjennom et reisebyrå så skal de kunne hjelpe deg med setereservasjon. Alternativt kan sas direkte(05400) eller et hvilket som helst servicesenter hos sas kunne sette inn seter. Om du plages kan du PM meg referansene så kan jeg se på det på mandag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Gjort tabben å bestille via sas.no?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Hva er tabben med å bestille på sas.no?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har ofte klart å velge sete på lufthansa.com under "My bookings" og "Retrieve single booking" selv om det er SAS flighter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SK907 10.06.17 | SKY-LIMITED | Register- og ATC-Forum | 11 | 06-06-2017 23:47 |
SK907 11.06 | Hagen | Register- og ATC-Forum | 4 | 09-06-2014 22:52 |
TRD Primera Air B738, 7. mai, 8.mai og 22.mai | Trdfly | Spotteralerts | 0 | 04-05-2013 16:39 |
Setebooking Qatar | siksak | Reiseforum | 5 | 23-12-2011 11:01 |
SK907, 17 mai 2011 | SAS-Steward | Bilder & foto | 17 | 19-05-2011 23:54 |