![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra et usentralt sted på det sentrale Østland. Bare venter på at tekoppen skal brygges før jeg kan begynne på den litterære delen til månedstallene som ble sendt inn sist uke. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God morgen fra andre siden av Nordsjøen, her er det fri periode og det spekuleres på om man skal ta seg en tur og lufte seg selv og kameraet i dag, skal se an litt om værmeldingen slår til eller ikke. Ha en fin mandag alle forumister!
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mornings fra Kristiansand
Dagen går med på div gjøremål. Gleder meg virkelig til å levere en god gammeldags amerikansk sjekk i banken.. at noen velger å betale slik i 2014 er utrolig ![]() Ellers noterer jeg at det ufyselig ute og verre skal det bli i kveld med store nedbørsmengder. Det kan bare bety en ting: Løpeturen i kveld blir erstattet av filmkveld og popcorn ![]() Ha en super dag folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Mørkt og trist i Skaun også, tviler på solstolen trenger tas frem her i løpet av dagen..
![]() Kun 1 mnd til FERIE da! ![]() ![]() Nyt dagen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra Fjellhamar
Tilbake på kontoret etter nesten 1 uke ferie. Nå må en bare få avklart litt ting her på jobben, så en får litt klarhet hvordan de neste ukene og tiden mot jul blir. Nå er det bare å fyre opp en kaffe kopp. Kroppen hyler etter det. Ha en flott mandag, og husk at det nå bare er to dager til Onsdag. Og da er vi halvveis i uka. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Starten på en ny uke, og heldigvis ferdig med ei he****s uke. Nå er det heldigvis litt roligere tider før det begynner å ta seg opp igjen mot slutten av mnd. Idag blir det en rolig dag hjemme etter jobb tenker jeg ![]() ![]() Ha en flotters mandag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Good morning fra MOL. Snart fly til OSL, hvor 21stk skal transfere til non-schengen på 40 minutter. Dagens tvist er at flyet til OSL har fått tildelt plass på gate 43, og dermed skal det busses. Dette kan bli morro!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Ny uke med nye muligheter og spennende aktiviteter. Det blir som vanlig et par jobb "lufteturer" denne uka og. Det går greit så lenge helsa holder. Ha en fin dag Forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mornings fra 'et sted midt i Norge'. Antydning til blå himmel, men egentlig ganske grått og trist. Travel uke i vente med kundebesøk og diverse møter og sikkert litt sosialisering også.
Litt trøblete å komme seg opp i morges, men har fått kaffe nå ..... aaaah .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Grrrrryyyyyyyyynt... Småtufs morgen fra Lillestrøm. Dog er det rimelig passe at forkjølelsen kom en uke jeg ikke reiser. Er ikke kult å være flybohem med tette bihuler og tårekanaler.
Snart ut og kjøpe meg litt lunch, og så en svipptur innom kontoret etterpå. Ha en meget bedre dag.
![]() |
#11 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God formiddag folkens - lettere innspurt til neste helg
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Browncoat
|
![]()
G'efta fra SVG
For 24 timer siden visste jeg ikke at jeg ville sitte her nå. Noen reiser FRA MOL, mens jeg reiser TIL MOL. Straks boarding... Ha en fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra Trøndelag. Her er det 2+, nesten skyfritt og måneskinn gitt!
![]() Ellers er man da på nett....igjen( mon tro hvor lenge det blir nå da ) etter at Telenor har brukt hele 6 dager på å rette feil på opplegget sitt her i utkant-Trøndelag. Begynner å blir provosert over dette nå, i de siste 5 ukene har vi vært uten mobil og internett i 3 av de. På en måte godt, men også ikke så godt når regninger skal unnagjøres da. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God eftan fra Stavanger!
Da kan man synke ned i godstolen etter en spennende dag hos ny arbeidsgiver. Og akk så nærme jeg var Quatar Cargo maskinen som kom i dag, men akk så fjernt. ![]() Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |