![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Var innom flyradaren nettopp og så OY-KBL over Norge på vei nordover fra København. Oppdaget at venstre motor var delvis hvit. Fant videre ut at flyet har sett slik ut en stund. Vet noen hvorfor ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Browncoat
|
![]()
Antageligvis har den gamle motorcowlingen blitt skadet, eller trengt noe reperasjon/vedlikehold.
Så har de ikke hatt en ny motorcowling lakkert i rødt, så har de satt på en som ikke var rød, eventuelt lånt en av et annet selskap.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
De har vel "lånt" en reservedel fra nogle andre - og afventer paintjob. En af A330'erne har også fløjet rundt sådan et godt stykke tid. Ved dog ikke om det er fixet nu. OY-KBL har stadig hvid cowling - jeg var med den fra LHR den anden dag.
Bortset fra det, så trænger A321'erne snart til et paint-job. Specielt på motorerne, som efterhånden har en ret afbleget og slidt rød farve. Jeg har fløjet med 3 forskellige af dem indenfor de seneste uger og det var samme "problem" med alle 3.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Går det an å se sånne detaljer på radaren da!
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ikke helt reglementær bagasjelossing. | kekker | Småprat | 2 | 16-06-2017 16:50 |
Ikke helt t/r. men nesten og ikke min heller | krølle | TripReports | 4 | 03-10-2015 11:49 |
Ikke helt A4 | Jabberwocky | Bilder & foto | 9 | 18-05-2012 08:27 |
Ikke helt der... | Holmion | TripReports | 12 | 30-12-2006 11:54 |