![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da begynner det så smått å nærme seg morgen i Stavanger. Nok en nattevakt begynner forsiktig å smyge seg mot slutten.
I natt kan det meldes om mellom 4 og 6 kuldegrader. Snøen som falt i går ligger trygt med andre ord. Blir spennende å se om det blir ytterligere mer snø senere. Snaue to timer igjen av vakta her. Skal bli godt å komme seg hjem og i seng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da var det en ny uke, men dog en kortere uken en til vanlig pga jula. Snart er unger og kjerring hevet på dør ![]() Vel. Ha en strålende dag forumister! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Bergen! Her er jeg oppe klokka dæven for å avlegge eksamen i matematikk. Deretter bærer det over fjellene med SK280. Ha en god fag forumister! Vi tastes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nevermind...
Last edited by Twin Otter; 20-12-2010 at 07:45. Reason: Trøtt-preik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. -10 ute og har en liten forkjølelse og noe halsrusk i kroppen. Snart tid for å komme seg på jobb. Middag på Brasseri France etter jobb med dama for feiring av halvtårsdag før jeg må rekke SK382 til TRD i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Endelig tilbake på kontoret etter nokre dagar i Oslo. Fekk kjørt heim gjennom Østerdalen i går, og registrerte -28 nord for Alvdal kl 1530. Det klassifiserer til kaldt! Velkommen skal du vera til trønderlandet! -men varmt er det ikkje her heller ![]() No er det oppgåver! Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Lysaker - gjennom "morgenstellet" på kontoret, en liten forumpause og så knaker det løs igjen
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Minus 10 i morgentimene her på Palmekysten også! Fortsatt ingen sterke vårfornemmelser må jeg si!
Har vært en meget avslappende helg, og heldigvis blir det en kort uke før juleferien begynner. I kveld blir det julebordstur til Hirtshals og tilbake. Litt juleshopping kan jo gjøres i de avgiftsfrie sonene. Ellers blir det vel mye god mat og jæskla godt drikke ser jeg for meg. Akk ja, er det rart jeg ![]() God mandag y'all! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Her er det kun lister som gjenstår så er kåken ferdig oppusset og klar for jul. Kjøkkenet tar vi i januar/februar. Måte på hvor mye Supermann skal greie på kort tid. En kjapp tur til Byggmax på Kløfta hvor listverk er dritbillig i forhold til Maxbo & Co. Resten av kvelden er rydding. Har ellers et gigaproblem, finner ikke kaffen jeg kjøpte i går
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
G'morgen!
Rekovalisensdagene har startet, etter en rimelig tøff helg på OSL med feber og en hoste fra den andre siden er det nå klart for to dager fri, hosten er der til de grader fortsatt, men feberen er gone. Ute er det mot forandring halvskyet og -10.1 grader! Vi sier T- 31 dager til avreise! ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God juleferiemorgen fra Sandefjord.
Forøvrig er jeg den eneste her hjemme som har ferie på et par dager enda. Endelig har det sluttet å snø og det må være nå nylig da eventuell måking som ble gjort tidligere i morges er snødd igjen. Men nå bærer det ut for å måke seg vei til butikken så man kan få litt frokost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God formiddag fra Jambol, Bulgaria. Selvom jeg vanligvis holder til i nabobyen Sliven, saa er man her for en aldri saa liten haarklipp som av en eller annen grunn blir gjort hos samme frisoer hver gang. Temperaturen ligger paa ca. 4 grader om dagen.
Ha en fortsatt god dag alle forumister ![]() Last edited by Boeing_fan; 20-12-2010 at 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra et smaafroesent Alpharetta .. -3 paa gradstokken, men det skal bli sol og +11 etterhvert.
Naa blir det aa faa guttungen paa skolen, deretter en runde CoreMOW. Vanlig arbeidsuke tom. fredag, saa er det slutt for i aar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Free Luigi
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Da var det sannelig fotball på ESPN2 i dag også! ManC-Everton ser ut til å bli en højdare!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God kveld. For en helg! Begravelsen nylig komprimerte en lang rekke gjøremål som bare måtte gjennomføres før avreise 22/12. Strømmen gikk på lørdag, det gjorde at en lang rekke dataservere etc. tok kvelden. Jeg mistet internettforbindelsen og det gikk ikke an å betale med bankkort i en rekke butikker samt på postkontoret. Der lå en pakke fra England som måtte fortolles. Neida! Det gikk ikke an å finne noen alternative løsninger, og i pakken ligger to julepresanger. Strømmen kom omsider tilbake, men internettforbindelsen var og ble borte. Klesvasken ble omsider unnagjort lørdag kveld. Søndag gikk forsåvidt greit, men nå ble fritirsdagen belagt med nødtrening hele dagen, og da var det bare mandagen til å gjøre unna det som måtte gjøres. Men fremdeles ingen internett, regningene ble ikke betalt før kl. 12:00. En omfattende reiserute via Sandvika, Gjelleråsen, Lunner, Brandbu og Jevnaker ble utført. Rakk alle gjenstående utleveringer av pakker, en julelunsj hos en kollega samt middag på Oldemors Karjol.
Nå er jeg vel hjemme og må få gjort unna endel regninger ettersom internettforbindelsen er iorden igjen. Får håpe at Post-i-Butikk Nærsnes har fått orden på sitt dataanlegg til imorgen kveld. Onsdag avreise østover med SK983. Hjemreise SK984 27/12. Jadda! Laaangt NRT-stopp i jula. Ha en god aften.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Maratonoppussingen er over. 1 stue 2 soverom 1 gang 1 spisestue er endelig ferdig. Det har virkelig gått unna. Nå er det begge bena på bordet og nyte utført arbeid. Noen julepresanger skal kjøpes i morgen så skal bilen få en real omgang håndvask både inn og utvendig. Ha en trivelig kveld.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Morn fra DXB | Henshaw | Flyforum | 14 | 12-12-2014 22:24 |
Morn morn fra Tokyo | Utflyttet | Flyforum | 17 | 10-09-2013 17:47 |
Morn morn, onsdag! | Twin Otter | Flyforum | 19 | 05-01-2011 15:55 |
Morn dere!! | storg | Flyforum | 18 | 03-03-2009 16:11 |
Morn morn og god onsdag, slabbedasker! | Utflyttet | Flyforum | 18 | 03-05-2007 01:42 |