![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Når: Onsdag 15 desember klokken 18:00
Hvor: Vogmand Nilsen, Rubina Ranasgt 3, Oslo Endelig og bekreftet påmelding til julebordet finner sted når betalingen foreligger. Frist for betalingen, påmelding og valg av hovedrett er 10 desember, da jeg må melde inn matbestillinger til Vogmanden den dagen Meny: Forrett: Rakfisk med lefser, rødløk og rømme. Hovedrett: Torsk med potetmos og vårløk, petit pois, bacon og nøttesmør med kapers. ...eller... Pinnekjøtt med rotmos, kokte poteter og sjy. ...eller... Lutefisk med tilbehør. Dessert: Lakris pannacotta med eplechutney og basilikumis. Prisen er 515kr per person for maten Betaling og påmelding foregår ved å bruke følgene link: https://www.deltager.no/flypratjulosl2011 Påmeldingfristen er 10 desember Som tradisjonen er, så tar også man med seg en liten flyrelatert gave og får man finne ut hvem som skal være Nissen og dele dem ut Tentative deltakere: CK EB (SBY) Discus fluxie Fellowship gabriboston jcnorway (SBY) Grindstein learjet LNv22 LN-TIB Lumpen Nordic1 OJB med bedre halvdel Scanflyer Someone Last edited by Discus; 09-12-2010 at 16:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Undertegnede bestiller 1 stk plass på overnevnte julebord
![]() Thomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg sa at hvis jeg ikke dukket opp i fjor, dukker jeg opp i år. Så count me in. Overnatting er ordnet så da er jeg klar for årets julebord
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Såfremt jeg kan få det til at passe med fruens arbejdsplaner, så kommer jeg også. Men vender tilbage på et senere tidspunkt når jeg ved dette endeligt. Men kunne uanset være hyggeligt at komme til Oslo til lidt flysnak og julebord.
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Free Luigi
|
![]()
Ganske høy sannsynlighet for at jeg befinner meg på Nesodden rundt dette tidspunktet, så jeg kan delta til siste Nesoddbåten går.... Ingen flybilletter bestilt dog, så jeg er nok et "maybe" for now jeg og
![]() Steg 1 av prosessen er iallefall fullført, siste eksamen er bekreftet 13 Desember. Steg 2 er nå å høre om familien har kommet seg inn i nyhuset til den tid ![]() Last edited by Polaris; 24-09-2010 at 16:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Sätt "den där jävla svensken" på Standby också!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
For å unngå å havne for langt ned på Stand-by listen, så sett meg på også. Er litt 50/50 om jeg får dette til i år, men har veldig lyst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sett meg også på Stand-by listen. Har i utgangspunktet jobb den dagen, men har lagt inn ønske om ferie :-)
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Vi drar til Barbados ca 15.12, men endelig dato er ikke bestemt. Så sett meg på stanby.
![]() |
#11 |
Newcomer
|
![]()
Jeg har norsk kurs on onsdager, jeg kan komme kl 20..
Også neste onsdag jeg kommer kl 20.00 kurs ende kl 19.30 han bor på abildsøe og med bus er 20 minuter.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg kommer
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Blir det på Stadtholdergården eller Le Canard??
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Vi satser på noen prisklasser lavere enn det
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
Vognmand Nielsen er jo et kjempested, og med egen nerde avdeling blir det veldig bra.
Har ikke skiftplanen for den tiden ennå, men tar en sjanse og sier at jeg kommer. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Tell meg inn.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Lumpen og Scanflyer stiller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hadde vært hyggelig, men kommer ikke til Oslo før 17. desember, så får dessverre ikke deltatt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Samme her, er i HNL....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyprats Julebord: Oslo 11 desember - Oslo Spiseforretning 19:00 | Someone | Flyforum | 60 | 12-12-2012 21:54 |
Scanair julebord 2010. I'm leaving on a jetplane. | Hickok | TripReports | 27 | 14-06-2010 02:27 |
Scanair.no sitt årlige julebord - onsdag 16. desember | EB | Flyforum | 116 | 20-12-2009 19:14 |
Scanair-julebord i Seattle | dc-8-63 | Flyforum | 204 | 26-01-2009 21:52 |
Scanair's Julebord | Someone | TripReports | 20 | 18-12-2006 17:04 |