![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Minus 9 og litt snø i lufta gjør at man nesten føler seg hjemme i Pristina
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Småsnufsete men ellers i fin form. ATIS borti gata her meldte -5 mens termometeret mitt viste -4. Idag blir det en liten samling pga en kollega som slutter nå denne måneden. Så blir det å få avgårde et par gaver som skal åpnes ikke langt fra 2 flyplasser på østlandet (Nei Martin... ![]() Ellers så håper jeg å få unnagjort litt planlegging og slikt ila dagen, men time will show... Ha en fin dag forumister ![]() BTW: TGIF ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Hadde i et svakt øyeblikk lovet dama og trene en morgen, så en liten løpetur i minus ti klokka alt for tidlig er gjennomført. Avreise mot jobb snart oh hårklipp og julegavehandling står på programmet senere, før det blir å dumpe ned i sofaen resten av kvelden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Hjemme med sykt barn i dag, så i dag blir det hjemmekontor og VPN til ca etter lunsj før kursen settes mot jobb. Blir vel sen jobbing i dag og, men det blir jo penger av det og ![]() Ha en fin dag forumister!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Oslo. Grytidlig oppe, det er dags for litt malejobb i stuen samt noe elektroærbe. Blir ferdig til jul serru.
![]() |
#6 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Junior levert i barnehagen, mens snuppa er hjemme med litt feber og slikt. Etterpå blir det å ta turen til Torshov og Strøm Larsen for å berge julemiddagen. Blir også å ringe til verkstedet for å sjekke om Falck leverte bilen som avtalt etter at den tok kvelden på vei til jobb i går. Ble taxi fra skedsmokorset til OSL på Falck sin regning mens de hentet bilen. Holdt på å få dobbel jackpot da taxi sjåføren var litt sein med å bremse og han plutselig fant ut hvor glatt det var. Da seilet Priusen skikkelig rundt mellom biler og lastebiler på E6. Gikk bra, men det var et stykk rystet pakistaner som skulle kjøre veldig pent hjem etterpå. Tror han fikk skikkelig skrekken... Vel krysser fingrene for at prisen for å få bilen på veien ikke blir grusom. Ønsker alle en god Fredag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hjemmekontor. Alltid like hyggelig å slippe å dra de 70ish KM til ENGM.
PS: TGIF! I dag skal siste julegaven kjøpes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Værnes, hvor jeg har hatt en god natt på Radisson Blu. Ble utsatt for en sjelden kansellering med Widerøe i går, forårsaket av værkaoset som rådde da, og valgte bort den 6,5 timers bussturen som var alternativet til fly i går kveld. I dag er været så mye bedre, og alt er i skarp rute igjen;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
'God' morgen!
Lett hodepine, tørrhoste, vondt i brøstet - det tegner til å bli en fantastisk jobbhelg på Gardermoen! Leser man om "kaoset" som herjer nedover i Europa lukter det vel overtid lang vei! Shalom!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
og fra Ebeltoft er jeg klar til job idag på AAR..solskin og -11 grader, sne på jorden.....
DET er vinter som det skal være...godmorgen Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var det sandelig blitt fredag her på Sørlandet også!
Snøværet som var "lovet" i kveld og natt har allerede innfunnet seg, og det er meldt 30 cm i løpet av helgen. Grøss & gru! Er det rart jeg ![]() I dag er dagen for dobbel jobbing. Først vanlig jobb og så bak baren resten av kvelden til langt på natt. Ser frem til en fredelig lørdag i heimen! God helg, y'all! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta, som har temperaturer rett paa nordsiden av null. Isen regnet heldigvis bort i gaar fomiddag, og tempen steg til behagelige 15 grader. Blir ikke like varmt i dag, men vi skal faa sol! Det blir bra.
Siste arbeidsdag i denne tredagers uken. Skulle hatt flere slike! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God dag fra Sandefjord. Kommet meg ganske bra etter gårsdagens festligheter og godt er det da det venter familieselskap ikveld. Handlet en julegave har jeg også fått gjort, så da er det bare de vanskelige igjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nå stikker man til Sandvika Storsenter. Ender vel med å bli trampet i hjel av massene. Snakkes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus.
Nok en arbeidsuke er over. Droppet ABZ turen i dag etter værkaoset der over på øya i går ettermiddag og kveld. Flere kolleger kom seg ikke hjem med 4616 igår. Tok ikke sjansen på å bli stuck der over idag midt i julerushet. Må muligens ta en tur i neste uke som erstatning før julefreden senker seg. Vel , nå runder jeg av på jobb , i kveld er det julemiddag med gode kolleger i prosjektet her over i sørvest. Ha en god helg alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God kveld fra Gamle Oslo. Har funnet fram en flaske champagne og skal til med vellagret rakfisk. En helt grei sofakveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God Kveld fra Tønsberg. Middagen som var bortelaget pizza er inntatt. I kveld blir det å kose seg litt foran TV'en og muligens noe forum også. Må få pakket litt også.
Men det snør hvertfall, det er hyggelig. Ønsker alle her inne en fortsatt god kveld! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
god fredags morgen fra indre deler av Østfold | Geiraage | Flyforum | 15 | 11-07-2014 20:21 |
God fredags morgen fra Chisinau | robertaas | Flyforum | 15 | 30-05-2014 21:00 |
God fredags morgen fra Forus | killbox | Flyforum | 14 | 03-08-2012 17:48 |
God fredags morgen fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 17 | 19-08-2011 15:49 |
God fredags morgen fra Stavanger. | sirpjalle | Flyforum | 23 | 08-07-2011 21:50 |