![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
KLM har Tokyo som PromoAward for januar og februar, det benytter vi oss av og flyr SVG-AMS-NRT 22. feb med retur 28.
Noen her på forumet som har anbefalinger i forhold til hva vi burde få med oss i denne byen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det kommer jo an på hvilke interesser du har!
![]() Hva betalte du forresten i skatter og avgifter? Vi var i Tokyo 5 uker i desember/januar. Vi har vært der flere ganger før, så denne gangen gjorde vi ikke så mye sight-seeing. Det jeg vil anbefale deg er å rett og slett kjøpe en guidebok, der står det man *må* få med seg. Ellers elsker jeg å bare ta tuben, stikke hodet opp, sjekke ut det som ligger rundt stoppet og ta tuben videre. ![]() Xxx. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Guidebøker er kjøpt inn, blir nok veldig mye turist- og sightseeing aktiviteter i løpet av uken.
Jeg betalte totalt ca 6.300,- i skatt og avgifter, pluss 160k poeng. Last edited by mindsweeper; 10-02-2012 at 17:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
<mod>
Fint om folk legger inn Tokyotipsene sine i samletråden: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=92447 Sameltrådene finnes det overikt over i innholdsforetgnelsen på hvert underforum </mod>
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Juletur til Tokyo i SAS Business | FlyingDutchman | TripReports | 17 | 22-03-2017 08:30 |
Billetter til Tokyo neste uke? | TOS_EBG | Reiseforum | 10 | 22-02-2012 18:52 |
Fly business direkte til Norge fra Tokyo? | sukram | Flyforum | 3 | 15-02-2009 20:18 |
KLM business Amst-Houston ! | ENTO | Flyforum | 6 | 13-03-2007 14:28 |
KLM business class | LN-HAT | Flyforum | 3 | 07-08-2005 14:03 |