![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]() ![]() Hei, I dag tok jeg turen til Sola etter en lang pause fra spotting. Egenltig hadde jeg lyst til å reise til Flesland for å få med meg Fokker 50, men det ble det ikke noe av.. Prøver å legge bildene i rekkefølge, og kommentarer er under bildene ![]() ![]() Ble ganske glad når jeg fikk vite at KLM sendte en Fokker 70 ![]() Egentlig ganske søt! ![]() ![]() Rotate ![]() LN-KKS, legg merke til det gråe under flyet. ![]() LN-BRV ![]() ![]() Det er litt rart at disse flyr langs taxebanene :P ![]() LN-RNO ![]() Lekte meg litt med lukkertiden da denne plutselig kom, derfor ble bildet litt dårlig ![]() ![]() Denne widerøe-maskinen bremste veldig raskt opp! ![]() Denne visste jeg ingenting om. Vi hørte en grov lyd over oss og når vi så opp, så vi en VC-10. Visste nesten at den skulle komme til Svg siden den fløy så lavt, tenkte at den bare skulle en tur innom Rennesøy ![]() ![]() Gansk rart fly.. ![]() Men jeg liker det faktisk! ![]() ![]() Fortsetter.. Last edited by eb737; 31-10-2010 at 22:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]() ![]() ![]() ![]() Tok ikke bilde når det var foran meg, for dette flyet skal nytest med øynene! ![]() Slik ser altså ræva på en MD ut ![]() ![]() Her gjelder det å komme seg raskt opp før fuglene treffer motorene ![]() ![]() Her drar den.. ![]() Liker lyden! ![]() ![]() Velkommen tilbake en annen gang! Det var det, håper dere likte bildene. Var ikke mine beste bilder, men dere fikk ihvertfall et bevis på at det var en Vc-10 på SVg i dag! ![]() Erik Last edited by eb737; 01-11-2010 at 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Godt Dokumentert!! Vc-10 er jo en spesiell maskine som du ikke ser så ofte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
FIne bilder dette Erik
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tusen takk, legger ved et bilde av nissen som er på vei til Nordpolen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyspotter på SVG
|
![]()
Bra bilder Erik, takker for en fin dag igår!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flotte bilder Erik! Ja VC10 er et bråke fly!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Her var det mye interessant, absolutt verdt turen ut!
Artig med "intro"-bilde også ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tusen takk!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Med DK SVG-FAO-LPA-SVG | krølle | TripReports | 3 | 29-10-2013 01:05 |
SVG-BGO-SVG med Norwegian | andreas97sas | TripReports | 8 | 07-08-2011 22:12 |
Et kveldshopp over fjellene. (SVG-OSL-SVG med DY.) | Twin Otter | TripReports | 9 | 19-01-2011 02:47 |
SVG 01.11.2010 med masse snadder! :) | chrSVGa380 | Bilder & foto | 21 | 02-11-2010 06:23 |
SVG-KRS-CPH-BGO-SVG med WF og SK | Twin Otter | TripReports | 14 | 01-09-2010 16:25 |