![]() |
|
![]() |
#1 |
Front section flyer
|
![]()
Har planer om å kjøpe noen byggefly sett i 1:144 sånn at jeg for det flyet jeg vil ha. Men tenker på maling til disse flya. Noen som har en link eller er inne i dette her. Er jo masse røde og grå farger, men skiller jo på nyanser.
Håper noen kan hjelpe ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei,
Det beste er å søke på IPMS Norge og så gå inn på forumet deres. Dette er foreningen for plastmodellbyggere, og de har et veldig bra forum. Du må registrere deg, men det koster ingenting å være med på forumet. Der kan du da stille mere spesifikke spørsmål. Lykke til med byggingen, det er mye kjekkere enn å klemme på plass to vinger.... Happy modelling, Ruben |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Front section flyer
|
![]()
Takk for svar Ruben
![]() Skal bli morro å bygge, har ikke noe valg når jeg ikke får tak i flyene på noen andre måter ![]()
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Når det gjelder maling til plastmodeller, så bruker jeg maling fra Humbrol, Revell og Testors.
Finnes sikkert flere... Jeg tynner de med whitespirit om nødvendig.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Et par videoer av litt sånn odde fly | krølle | Bilder & foto | 0 | 18-02-2014 20:36 |
Litt sånn flybilder og sånt liksom | Halvorsn | Bilder & foto | 11 | 16-10-2011 23:51 |
Kjevik litt sånn ovenfra og ned på lørdagen | LN-GBM | Bilder & foto | 2 | 28-08-2010 21:07 |
Litt lys og sånn! | Erik.H | Bilder & foto | 4 | 28-02-2010 17:54 |
Sånn litt OT: Quislings fly brukt i spionkupp | The Ticketor | Flyforum | 0 | 12-12-2005 17:14 |