![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Ikke ofte jeg får den tvilsomme æren med å være først ute med denne tråden, men sånn går det når man må opp 0600 for å møte til sesjon i Oslo kl 0900. Nå venter sjokoladeboller til frokost før jeg satser på litt søvn.
Have a nice day. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Her er frokosten inntatt og kaffekoppene snus. En tur til Audi Ensjø på morgenkvisten for å sjekke data på kjerra før snuten vendes hjem igjen for videre oppussing. Kaldt på morran men det er bare å kle seg.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var det en ny dag, med nye muligheter. Nok å gjøre i dag og. Blir julelunsj på en bedre resturant i dag og overtid i tlllegg. Så det blir en lang dag.... Vel, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Full fart på jobben, før det blir julebord i kveld. Ha en fin dag
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Morn. Jeg er på jobben allerede og fullt i gang med dagens aktiviteter.
På fredag er det den siste julegaven som skal handles ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Oslo..
Noen som vet hva som flyr lavt over Oslo og lager bråk nå? Hører det bare, men kan ikke se noe!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Sandvika,
Her er det flott vintervær. Et par møter til så settes kursen mot byen og Vognmann Nilsen i kveld. Min bedre halvdel og jeg ser fram til et godt måltid i godt selskap! Men først GF i Flyprat. Vi sees i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
F-16 formasjon. Noen som vet hvorfor?
![]() |
#9 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Pappa så 8 F-16 over Grefsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Onsdag ja! Mitt i uken! Lillelørdag. Savner forresten det programmet på TV. Storbynatt er jo ikke i nærheten en gang! Akk ja, ikke rart at man
![]() ![]() Jobbedag i dag også. En uke igjen til juleferie. Tida flyr! Forhåpentligvis kommer våren tidlig i 2011. Kjerringa har beordret bandittene til farmor, og meg med ut for å kjøpe julegaver. Ser for meg at min oppgave er å være han som kommer etter og betaler. Pleier å være sånn. Akk ja! Ja, den har jeg visst alt tatt idag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Du glemte at du skal bære også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo - snart klart for avreise til siste kveldsvakt. Usikkerhet rundt jobb gjorde at julebordet ble lite aktuelt i år, men det kommer vel flere muligheter til å treffe folket! Dessuten er jeg såpass forkjøla at maten nok ikke hadde smakt noe som helst. Men:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Folk tatt juleferie her, eller? Var forresten julestjerne-formasjon som gjøres hver jul, og har blitt tradisjon.
Må vel være årets høydepunkt i jula iår, sett iforhold til alt det andre maset ![]()
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen, ja ... her i Nord-Georgia er tempen på oppadgående og det påstås at vi til og med skal få et par plussgrader i løpet av dagen! Derfor passer det bra at det er kortvarig og kun vil være så vi kan få litt regn før det fryser på igjen. I morgen skal det bli 11 pluss, men de som skal ut å kjøre i kveld vil nok trenge de piggdekkene eller kjettingene de ikke har ...
![]() Kun tredagers arbeidsuke denne uka .. me like! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God lunch fra Chicago. Her har temperaturen i farenheit doblet seg fra i går til i dag. 12 til 24 :P
Bilen har vært på 15.000 miles service, fikk beskjed at bremsene er utslitt bak etter kun 15K miles og de skal ha 600 daler for å skifte dem. Det var da voldsomt tidlig?? To og en halv dag med jobbing igjen i 2010!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Onsdags Morgen | PerJen | Flyforum | 16 | 14-04-2011 05:19 |
God Onsdags morgen | Gunnar | Flyforum | 23 | 04-02-2009 22:23 |
God onsdags morgen. | Hickok | Flyforum | 20 | 13-08-2008 18:37 |
God Onsdags Morgen | sirpjalle | Flyforum | 9 | 23-01-2008 19:07 |