![]() |
|
![]() |
#1 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Hei kjøpte EOS 5D MKII for litt over en måned siden, idag på fotosession, valgte kameraet at ta kvelden, først kom der en rar lyd fra kameraet, og så var det slutt, ikke noe display eller noe som fungerer, prøvde at bytte batteri, det hjalp ikke, "bra at jeg hadde min gamle 350D med som reserve", har noen her opplevet det samme, at kameraet simpelthen plutselig dør, om man kan si det sånn ??
har levert kameraet til butikken idag, de hadde ikke hørt om dette før, de mente den måtte sendes inn til reperasjon, men tror nu jeg skal prøve at kreve ett helt nytt kamera, kameraet har bare tatt 600 bilder, så det er jo ikke det som kan være problemet?? hører gjerne fra andre brukere hvis i har opplevet problemer med 5D MKII modellen også ? MVH Torben ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg har hørt om flere ustabile Canon-modeller opp igjennom, men har da normalt kommet seg igjen iløpet av kort tid. Du får ha lykke til og håper på at det skal greie seg..
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Skulle det mot formodning ikke ordne seg, har Nikon noen flotte modeller som aldri svikter deg
![]() (sorry, måtte bare...håper det ordner seg ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Haha! Skal du ha noe som kan regnes som bedre/fullverdig alternativ til 5D må det bli D700...
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Alltid praktisk å sammenligne epler med andre epler. Du jobber kanskje i fotobutikk du? ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Hvis du "hater" det nyinnkjøpte kameraet og ønsker å kvitte deg med den vet jeg om en som har liiiitt lyst på den. Heve kjøpet får du nok ikke før den har vært på rep. mer enn 2 ganger for samme feil. Håper det "årnær sæ".
![]() |
#7 | |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() ![]() Jaja, denne tråden har nok potensiale til å bli evigvarende, men skal ikke helle mere bensin på bålet. Jeg får heller kose meg med med mitt Nikon som STARTER HVER GANG jeg trykker power-knappen ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() Quote:
Bare vent jeg kommer sterkt tilbake. når drar du opp på vollen i morgen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Njæææidaa :P eller... joda, jeg gjør nok det
![]() |
#12 |
D610 + mange mm
|
![]()
Har en kamerat som hadde problemer med sitt Canon kamera, husker ikke hvilken type, men det avgikk ved døden kort tid etter innkjøp. Det ble sendt til Canon via forhandler, det tok noen uker, ble reparert og fungerer greit nå.
Se for øvrig linken som kan gi svaret om hvilket kamera som har den beste sensoren 5 D MkII vs. D700 http://www.dxomark.com/index.php/en/...rand2%29/Nikon
Findus Mine bilder på <A HREF= "http://www.airliners.net/search/photo.search?photographersearch=Lars Fr%C3%B8ystein" TARGET=_Blank>Airliners.net</A> Last edited by findus; 25-10-2010 at 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Canon EOS 1D mk3 selges | 73H | Bilder & foto | 0 | 13-05-2010 10:57 |
Canon lanserer 5D mkII | LCH78 | Bilder & foto | 8 | 24-09-2008 00:48 |
OT: Canon EOS 20D | Speedbird | Flyforum | 25 | 15-04-2005 08:05 |
Canon Eos 300D | plane-spotter | Flyforum | 2 | 15-12-2004 07:40 |