![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Champisføringen var relativt høy i går da jeg endte opp med å forlove meg
![]() ![]() Nå venter snart en bedre frokost, før mer arbeid i leiligheten står for tur. Er vel kanskje litt tidlig å dra frem slagboret, men er nok andre ting å gjøe. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm.. Og gratulerer så mye
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Gratulerer KJEMPEVELDIG fra Lillestrøm!!!!
Her sitter jeg og venter på taxi ned til stasjonen. I dag skal nemlig BA ta meg til Vegas. Nå har jeg sittet en hel måned hjemme uten å reise så jeg føler meg nesten litt ute av rytmen. Skal forøvrig teste den nye ruta LHR-SAN med Mixed Fleet noe som blir spennende. Prøver å alltid variere litt for ikke å bli lei av å reise. Elefnaten sitter oppskjørtet og entusiastisk med hodet opp fra bagen. Han skal nemlig på superkantina og spise kake.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Gratulerer med forlovelsen Someone
![]() God morgen fra Lakselv... Selvom dagen har vart i noen timer, er det ingenting som minner om ordentlig dagslys enda. Agendaen idag er en kjapp tur innom TOS, før LN-RPO (etter planen) skal fly meg ned til OSL. Ha en fin dag alle ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
En riktig god morgen.
Her står straks frokost på bordet og dagen kan begynne. Blir nok en rolig dag siden man ennå ikke er helt kvitt influensan. Sitter noe skikkelig grums i halsen. Gratulerer til Someone. Event avdelingen pusser baljen og går til innkjøp av Tequila ![]() God søndag ønskes alle. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Gratulerer Someone!
God morgen fra SAS Loungen @ CPH. Venter på at SK1456 og SK4116 skal ta meg til Bodø. Ha en fin søndag!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra Bergen. Ingen spesielle planer i dag bortsett fra en tur på skolen.
Gratulerer så mye Someone!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Dagen i dag består av null og niks, med andre ord det skal ikke gjøres så mye i dag. Været er sånn noenlunde, å det eneste som står på planen er å vurdere en tur ut til ENZV? Må vel sjekke avinor.no først da. Forresten, gratla til Someone. Ha en fin en forumister. ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo..
Stille og rolig søndag, og det håper jeg den forsetter å være. Ikke noe spesielt som skjer idag - så da for en ta livet med ro. Gratulerer Someone ![]() ![]() Ønsker alle en fin søndag ![]()
![]() |
#10 |
Front section flyer
|
![]()
God morgen fra Sarpsborg.
Her blir det sport på tv'n i dag. Ikke så mye annet man kan gjøre når man er nyoperert heller. Grattis til Someone ![]() Ha en flott dag folkens ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Mange gratulasjoner til Someone og kommende fru Someone fra herr og fru jcnorway
![]() Måtte Flyprats eventavdeling grave fram eventprogrammet og ordne noe spennende ![]() Ha en fin søndag alle sammen!
![]() |
#12 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Gratulerer til Someone!
Her på Gjelleråsen er det siste dag av prosjekt flytting igang. Nå skal det pakkes ned klær og så er det sluttvask pågang. Snart tre år på Gjelleråsen tar snart slutt, Kalbakken here I come! En god dag til dere alle!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Gratulasjoner sendes i retning "Øvre Torshov" i anledning anledningen.
Rakk en skitur før Bjørgen kom seg på ski i dag, så jeg fikk sett fjellklatring med ski på TV. Selv om jeg satt stille så ble de støle beina mine enda stølere av å se på galskapen. Forøvrig nyyyyyydelig vintervær ute i dag, hvertfall her i området. Ha en strålende dag, med eller uten ski i motbakke eller ring på fingeren.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Gratulerer så mye Someone hilsen avdeling sørvest!
![]()
![]() |
#15 |
Amatør
|
![]()
Først, gratulerer så mye til Someone! Dagen idag har vært preget av mye produktivhet i form av vedhugst med fattern, nå derimot nyter jeg det gode selskap med sofaen og skal fortsette slik ut dagen. Ha en fin dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Grattis til Someone fra vestlandskontoret også!
Denne helgen har vært fylt med jobbing til lagt på natt både fredag og lørdag, så jeg ser frem til et par jobbfrie timer i kveld. Film og litt god vin er kanskje løsningen for å roe ned etter en alt for lang helg. Neste uke bringer meg et par ganger til Oslo, men relativt rolig kalender i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grattis til Espen og 'fruen' herfra også!
Grå men mild dag her i Cumming. Skikkelig tordenvær i går kveld og ikke usannsynlig at vi får reprise i dag. Sløver for det meste på sofaen, men har noen kontorsaker som må tas hånd om .. Snart ferdig, så da er det tilbake til 'Jeg er Zlatan'. Registrerer forøvrig at 'Gjenferd' endelig er kommet som ebok ... til 50 dollar! Den norske forlagsbransjen er spik spenna gærne ..... Men det er kanskje noen som synes det er smart med magnetbrikker bak på lesebrett også ... I forhold til disse gutta fremstår SAS som genier! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gratulasjoner fra Gramle Oslo, Someone + 1
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Superflyer
|
![]()
'Kveld fra Trondheim
Her er man på vei opp etter en heftig helg i Volkswagens tegn på Gardermoen. På tur i bingen,var hard kveld igår ![]() Gratulerer så mye til Espen Someone med (snart) frue ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag! | Henshaw | Flyforum | 16 | 23-07-2012 08:23 |
God søndag | Discus | Flyforum | 14 | 05-06-2011 21:52 |
God søndag | Someone | Flyforum | 23 | 20-03-2011 23:36 |
God søndag! | FBU 4EVER | Flyforum | 13 | 13-03-2011 12:09 |