![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ingen store blinkskudd denne gangen, men jeg synes et par av disse bildene ihvertfall fortjente å bli vist. Om ikke annet fordi de er litt spesielle motiver.
De første to er fra OSL. Den første tok jeg fra rommet og den andre fra piren. Regner med at begge var no' innsub'ing for syke charterfly ... ![]() ![]() De to neste sto parkert for seg selv på fjernparkeringa på EWR. De har nok så lang liggetid at de ikke får bli ved gate. ![]() ![]() Hadde gledet meg til å fly DC-9, men herligheten gikk desverre uten meg, og jeg ble avspist med en kjedelig A319. ![]() Denne fløy for Alitalia .... ![]() Til slutt en gammel dame fra den tredje verden. Et følge svært velkledde menn og kvinner med en anseelig eskorte kom travende gjennom immigrasjonen da jeg kom inn i hallen - regner med at det var paxen på denne. FN-besøk, kanskje? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fine bilder. Liker den 727-en med winglets, er vel ikke så mange som har dette??!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Alltid kjekt å se bilder fra deg ! Det er kjekt å kunne oppleve bilder fra andre steder i verden enn her hjemme !
Ser fra til mange slike billedserier ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Er vel kun Super 27 serien som har winglets av B727..
Fantastiske alt i alt! Synd ikke vi ser dem i Europa så mye.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Takk for at du deler disse bildene med oss, spennende
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen små fra søndag 26/8 .. Atlanta | LN-MOW | Bilder & foto | 0 | 28-08-2018 02:24 |
Noen små fra Jarlsberg | winrace12 | Bilder & foto | 6 | 28-05-2013 18:59 |
Noen små fra Heathrow | LN-MOW | Bilder & foto | 5 | 22-10-2012 14:37 |
Noen små gjesp fra OSL | viking1965 | Bilder & foto | 13 | 14-08-2011 19:29 |
Noen små fra ATL - 24oct | LN-MOW | Bilder & foto | 6 | 28-10-2009 11:21 |