![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Oppfølgingen på http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=5968&page=2
Søndag 28.8 burde man muligens har reist til Bergen, men det ble SVG med SK4019, formålet med turen var å besøke Flymuseumet på Sola På vei til gate19 på OSL ble en skinnende LN-KKS observert Før jeg kunne entre dagens gris , Nanna Viking På vei til Østre rullebane møtte vi CO , som skulle lengere vest enn oss... Dagens "Tri-Holer" ; Så er Østre rullebane vår Flymuseumet under innflygingen Nanna bremser .. Og når vi taxer til terminalen stikker en DY maskin mot Oslo Helt greit å gå fra Terminalen til Museet, bare det ikke regner... Min favoritt må bli denne ; Noen andre bilder fra sammligen ... Så bar det til fots tilbake mot terminalen , men regnvær gjorde at jeg søkte nødhavn på Quality hotel, der ble det en matbit. Hjemmturen gikk også med Nanna... /G |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Topp rapport...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Man kommer inn i CV440 kabinen , ellers tett på alle modellene.
/G |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
P.A. Viking: jeg ønsker meg noen bilder av CV440'n - kan du sende på mail??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Det ser ut til at mange fra østlandet ikke har vært å besøkt FMS.
Dersom det er ønskelig kan det jo arrangeres en felles tur over fjellet hit til Sola så skal jeg ta på meg å være guide for en "grand tour" i museet.Dette kan også gjøres på en lørdag dersom dette er en bedre dag. Det jobbes med å bedre den sivile delen av museet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
/Geir |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Doodlebugger
|
![]()
Hei,
Jer er også interessert i å besøke Flyhistorisk Museum, har tenkt på å ta en tur i oktober, muligens også besøke Rogaland Krigshistoriske Museum hvis jeg kan rekke det på samme dagen. (Må først avvikle en fem ukers arbeidsperiode offshore + besøk til sesongavslutning Duxford 16 okt.) Eders Knut Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flight Simulatorene på flyhistorisk Museum Sola ? | ENZV | Flyforum | 2 | 13-04-2008 14:06 |
q:Flyhistorisk museum Sola | sail4fun | Flyforum | 22 | 28-08-2005 20:50 |
Åpningstider Flyhistorisk Museum Sola | LN-KEH | Flyforum | 1 | 16-04-2005 08:54 |
Flyhistorisk forum | CK | Flyforum | 0 | 28-12-2004 13:17 |