![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Var en tur innom gardermoen i går, ettersom jeg ikke er gammel nok til å kjøre bil, måtte jeg sykle rundt. (ble sikkert en del kilometer, så jeg håper bildene faller i smak)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Aaah .. mye lekkert!!! Skal noe kritiseres, saa kunne kanskje bildene vaert croppet noe .. litt mye luft rundt noen av flyene.
Men for all del! Flotte bilder! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Ja til luft! ![]() Hilsen, Laurenz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flotte bilder!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nice
![]() Å være på Gardermoen uten bil/sykkel er noe drit (egen erfaring ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Kjempebra!! likte best bildet med LH A320 og SAS B737 i bakgrunnen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
Jeg er så enig EB. Synes også det bildet var best , kanskje ikke kvalitetsmessig , men det gir et slags "storflyplass i internasjonal målestokk"-inntrykk....
Flotte bilder , vil også fremheve bildet av Tupoleven. Det er jo et stilig fly !!!! Synes også det skal være litt luft på bildene ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kjempeflotte bilder! Jeg har sans for TU-154 maskinen i første bilde.
jy |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Likte Tupoleven aller best. Jobbet en del med Tupolev 154 fra Balkan Air som stuer i SAS Bodø i 93 - 95.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Pen samling dette her ja, litt utbrent på noen av bildene (sliter med dette selv av og til)
Prøv å enten sett ned ISO evt reduser lukkern til 11-15, pleier å hjelpe på en solskinnsdag
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Men uansett, bildene var veldig klare.. har ingenting å utsette på de bortsett fra at du kanskje bør resize de til 800x før du poster de.. ser ut som de er forminska i Windows explorer for så lagres.. Fant forøvrig ett bra tips på en annen nettside.. Sett lukkerhastigheten til det samme som zoomen; 500mm zoom? = 1/500sec 100mm zoom? = 1/100sec Har ikke testa dette selv, men høres logisk ut.. dessuten bruker jeg aldri ISO over 200, da er det bedre med stativ å lav lukker evt. -IS linse! ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
DETTA VAR NAMME NAM!!!! Ikke enig med MOW! Skikkelig bra bilder alt sammen. Aeroflot bildet var totalt konge!
MER MER MER! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Her er ett til
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Det siste var nydelig!
Jeg er faktisk enig med dere som vil ha luft .. jeg liker ogsaa aa se ting rundt, men bilder som dette synes jeg boer croppes. ![]() Imidlertid i dette tilfellet er det kult: ![]() Resizing til 800 gjoer at de som har 1024x768 paa skjermen slipper aa scrolle .. og litt komprimering skader heller ikke. Denne siden tar nok veldig lang tid aa laste opp for de med dialup. Ingen kritikk, bare deling av egne erfaringer. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gode bilder, men enig med MOW - litt mere jobb med dem før de publiseres. 4U-Airbusen og SAS/SAS Braathens bildet får 10 poeng!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mye snadder dette her.
![]() Airbus 330. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SK272 i går | Trety | Register- og ATC-Forum | 2 | 23-12-2010 17:41 |
Går DY på en SK smell? | krølle | Flyforum | 6 | 08-12-2010 14:43 |
Gardermoen mandag 29. mars | Christoffer D. Andersen | Bilder & foto | 16 | 01-04-2010 00:11 |
CO2355 i går | SpottAir | Register- og ATC-Forum | 1 | 21-02-2010 14:36 |
SK7083 i går | SK384 | Flyforum | 0 | 30-03-2006 11:28 |