![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ser akkurat paa A.net at kveldens AF A380 fikk seg en aeresrunde via BDL pga trafikk ... Dermed er kanskje DC-8-63 kommet seg noe forsinket avgaarde fra JFK? Vi krysser fingre og haaper han rekker sin forbindelse fra CDG.
G'aften fra Alpharetta, hvor det er behagelige 20 grader ute. Jeg har hatt en behagelig skumringstime ved utepeisen i selskap med Antonsen og Golden og et glass med skotsk myrvann, og naa er det straks paa tide aa ta kvelden. Helgen er over, og naa foelger en arbeidsuke foer kursen settes retning Norge paa loerdag. Og gaar alt som det skal blir det fotballkamp i gymsalen paa FBU soendag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hepp Hepp fra Florida. Her har man hatt en trivelig aften med venner etter en helg i Canada. Videre til LA i otta i morgen med CO, deretter moeter hele dagen og tilbake til Chicago paa kvelden. Sliten naa, skal bli godt aa komme hjem i morgen kveld...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen i fra OSL,nattvakt nr 3 nærmer seg slutten.Ha en fortreffelig Mandag der ute i verden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da var man kommet godt i gang på en mandags morgen. Trøtt i trynet, men det kommer seg. I dag blir en mindre produktiv dag? Møter, samt planlegging ifb. større prosjekt denne uken. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Lysaker - intet nytt fra vest-fronten på Østlandet. Ha en fin dag.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Lisboa. Etter en frokost på en eller annen fortauscafe blir det å sette kursen mot Cascais. ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Regn i Uppsala och snart tar Savipix på jobb.
Ha en flott dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Sol i Krsand og BF er alt på jobb!
Ny uke med mange ting å ta tak i. Er vel ikke så mye mer å si om den saken! Fortsatt bedre dag ønskes... BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Solen skinner på Nærsnes. Blir vel en cabrio-tur før høsten setter inn for alvor. Batteriet i boligalarmen signaliserer lavt nivå med en pipetone hvert syvende sekund så jeg får vel koble fra den ene polen inntil servicemannen kommer. Men først: Eggåbekken!
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Godmorgen fra Malmö.
Junior afleveret i dagis og fruen på job. Her er det hjemmearbejdsdag og morgenens æg er netop indtaget. Nu en god kop Kusmi Te og back to work. God dag til alle...
Founder /Editor: FinalCall travel Last edited by FlyHi; 13-09-2010 at 11:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
På plass igjen etter halvannen uke på farten i California med innlagt stopp i Scanair-hub'en ABQ. Belønningen for å ha vært borte fra jobb i litt over en uke var 200 uleste mail i innboksen... Ha en produktiv dag alle sammen ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mornings fra Majorstua. Lunsj inntatt, og bare 2 timer igjen av dagen. En liten historie overlevert fra en Ryaniar-passasjer (på forretningsreise, for øvrig) bringes herved videre:
Litt utålmodig medpassasjer som hadde fått snacks og drikke, men som framleis heldt hardt på euro-seddelen sin: ”My I have the receipt please?” Rolig og venleg flyvertinne: “Yes of course – but you have to pay first” |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra WIAS HQ hvor en ny arbeidsuke er påbegynt.
Etter en hard arbeidshelg i og rundt heimen føles det ikke som mandag, men mer som fredag opphøyd i tredje... Noen som sa at jeg gleder meg til det blir helg igjen? ![]() E!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God ettermiddag fra solfylt Oslo. Nattvakt i kveld og da drar man seg litt lengre i bingen. Ellers en dag uten de helt store planene. Det første høsttegnet har allerede vist seg:
![]() |
#15 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() Hadde et bra sete - 30A med nesten 3 meter benplasss....Oslo forbindelsen roeyk saa det ble neste avgang kl 18:55 - akkurat hva en trengte etter 2 fakir netter tilbrakt I flyseter....men det er nykig aver I Paris...og lettere lommekjent saa satt jeg paa en uteresturant I Latin Kvarteret 45 minutter etter touchdown....og da er liver godt.... ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Høres bra ut .... du er ihvertfall i rute døgnmessig i mogen tidlig!
![]() Da var arbeidsuken i gang her i Alpharetta .. kun fem små arbeidsdager, så stiger man inn i en A340 retning FRA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Arbeidsuken - eventuelt skoleuken - også i gang i North Carolina - første forelesning unnagjort og nå koser man seg med litt makroøkonomiske analyser, og lurer i grunnen litt på hvordan man har kommet seg så langt at det antagelig er det siste econ-faget jeg tar - godt er det!
Ha en god arbeidsuke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
For all del, det har sine sider, men bare jeg får unnagjort denne makroteorien dette semesteret er det "soft" management som venter -- så får vi håpe økonomien om ikke annet legger en god foundation!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() ![]() Lykke til med studiene! Jeg skal bruke kvelden til å pusse litt på mine forelesningsnotater om incomplete contracts som jeg skal "plage" noen masterstudenter med over de neste par ukene. Last edited by TOS; 13-09-2010 at 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Palawan, El Nido Resort med store forviklinger | SQ 777 | TripReports | 4 | 05-11-2012 16:55 |
Brusseltur med litt forviklinger | hanswest | TripReports | 2 | 11-01-2012 12:25 |
En reise med forviklinger | Norwing | TripReports | 13 | 21-12-2010 11:14 |
Nordmann med bilder fra sin tur m/ A380 | Blackhawk | Bilder & foto | 9 | 04-11-2007 23:02 |
En tech med forviklinger på AES torsdag? | LN-KGL | Flyforum | 0 | 06-01-2006 00:50 |