![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Leste en artikke for noen måneder tilbake at det kanskje skulle starte opp en bachelor utdanning lik den i UiT, på UIA. Er det noen som vet noe mer om hvordan det går med denne prossessen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Det har vel lenge vært snakk om det, i forbindelse med Gullknapp-utvidelsen i Froland, men jeg har ikke hørt så mye i det siste. Det eneste jeg vet er at Arendal Fossekompani har spyttet i en slant penger, for å hjelpe til.
![]() |
#3 |
NorFlyer Front Row
|
![]()
Var ikke det en bachelor innen luftfartsledelse? Nærmest som en videreutdanning oppå evt flysertifikater? Minnes at det ikke var snakk om selve flyutdannelsen.. Kan selvsagt være at jeg blander det sammen med noe annet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Universitetsutdanning av flygere havnet i Tromsø/Bardufoss. Det var denne utdanningen UIA i første omgang forsøkte å få til, men den havnet nordpå i stedet. Det som siden ble lansert her i sør var som nevnt over en påbygging/videreutdanning for flygere innen luftfartsledelse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bachelor i luftfartsfag, UIT | united87 | Flyforum | 40 | 10-05-2024 09:37 |
Berlin TXL - UIA E190, A320 sharklets, An-26, A342 | Berlin_Spotter | Bilder & foto | 12 | 12-03-2013 16:06 |
Fly ingeniør ifra UiA (HiA)? | intotheblue | Flyteknisk forum | 2 | 04-12-2010 15:00 |
Hvilke jobber med en bachelor i luftfart? | FlyingViking | General Aviation og sjøfly | 3 | 03-06-2010 01:02 |