![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Posts: 54
|
![]()
Etter banen åpner skal Tronrud visstnok tilby heavy maintenance for 737. Norwegian skal etter sigende bli stor kunde.
Andre som vet mer?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Langt ut på landet
Posts: 1,434
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jul 2007
Location: Oslo, Norway
Posts: 2,412
|
![]()
Rullebanen på ENEG er vel ikke lang nok..
Men de skal vel bygge den ut at den blir lengre med tiden tenker jeg.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
NorFlyer Front Row
Join Date: Jul 2006
Location: FL410
Posts: 1,205
|
![]() Quote:
Hva som hindrer en hvilken som helst 737 å benytte en 2100 meter lang bane fremstår litt uklart for meg. Ref. Molde, Fagernes, Ålesund etc.... En ting vi iallefall kan være rimelig trygge på er at Eggemoen aldri kommer til å bli noe nytt Rygge eller Torp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Posts: 54
|
![]()
kom meg i forkjøpet der pb300polar!
![]() Den skal vel bli 2100 m (?) det er mere enn nok for 737! Flyet kommer jo tomt inn og går tomt ut! Trenger ikke mere enn drøye halvparten da! Last edited by flapjack; 30-08-2010 at 14:45. Reason: Tidligere post tok mitt poeng |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Posts: 26,695
|
![]() Quote:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=52486&page=2
__________________
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
Location: SVG
Posts: 4,706
|
![]()
Meget skeptisk til at DY skal bli storkunde. Hvorfor skulle de plutselig finne på å ta heavy maintenance på 737 i Norge? Skulle vedlikehold i Norge plutselig bli mye billigere?
__________________
Det finnes tre sider av en sak, min, din og den korrekte Click Here to view my aircraft photos at JetPhotos.Net! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
NorFlyer Front Row
Join Date: Jul 2006
Location: FL410
Posts: 1,205
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
Location: SVG
Posts: 4,706
|
![]()
Jo det er nok det. Ellers hadde BTS fortsatt bestått og Norwegian hadde nok allerede hatt heavy i Norge.
__________________
Det finnes tre sider av en sak, min, din og den korrekte Click Here to view my aircraft photos at JetPhotos.Net! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
critical mind
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,794
|
![]() Quote:
__________________
Business Analyst |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Posts: 54
|
![]()
BU662: Er ikke sikker på om det er et godt argument.. Finnes flere eksempler på at norwegian har byttet leverandører av tjenester, bare se på handlingagent på OSL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Posts: 281
|
![]()
Et slikt prosjekt ligger nok noen år frem i tid,
- Hangar m/bakverksteder skal bygges - Godkjenninger skal innhentes - Nok kompetente folk skal ansettes Jeg håper det er hold i ryktene, for det er nok på tide å få litt flyteknisk kompetanse tilbake i Norge igjen! Hva skjedde egentlig med Ringerike Helikopter? Mener å ha hørt at driften er lagt ned der. Helikopterdrift startet vel eget verksted på Kjeller? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eggemoen stenges 1/11 | GF1 | General Aviation og sjøfly | 55 | 13-08-2013 21:59 |
Eggemoen, 27-05-2011 | Scanorama | Bilder & foto | 2 | 13-06-2011 22:07 |
Heavy etter heavy på OSL | ENGM 911 | Bilder & foto | 20 | 16-05-2010 18:06 |
NM Aerobatics på Eggemoen | Madman | Bilder & foto | 11 | 01-09-2009 18:55 |
Helikopterulykke på Eggemoen | GF1 | Flyforum | 7 | 15-07-2009 00:38 |