![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God (alt for tidlig) morgen. Her har noen jeg ikke har kontroll på booket en billett til et fly som går før hanen er gal så da var det bare å stå opp omtrent før man hadde sovnet og i halvsvime er vi nå på ring 3 en plass. (Jeg sier det hver gang det skjer, jeg vil ikke ha fly før kl. 0730 takk!)
Det blir en lang dag med to korte flyturer i hver ende, og i enden av flyet er det en rød spiss. Ha en fin dag etterhvert.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() ![]() God aften fra Chicago. Her koser man seg en soendagsaften med bikkja paa fanget foran TVen. Her har man ingen roedneseturer planlagt foelgende uken, men det blir dagstur med MD80 til NYC paa tirsdag, dagstur til Lille Norge med buss paa onsdag foer man setter snuten mot Denver ombord i verdens vakreste flyvende dame paa fredag og deretter havner man i Houston paa loerdag der Dr. Johnsen, undertegnede og damene skal tilbringe loerdag og soendag. Videre til New Orleans soendag fra Houston, fri mandag og tirsdag ![]() Og guess what... 3X flighter kl 0600, tirsdag, onsdag og fredag ![]() Flightene er bestilt selv slik at man kan ta dagsturer istedetfor aa tilbringe natta borte. Blir ogsaa lite produktivt aa troppe opp rett foer lunch naar man er paa kort tur... En god uke onskes baade roedneser og blaahaler |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny dag, ny uke og nye muligheter - nå er det morgentrening en times tid på programmet før det blir avreise til kontoret. Ha en sprekere start på uken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen!
Allerede vært oppe en time. Vondt å være student.. Dagens transportmiddel består av moped, buss, hurtigbåt, ferje og tog. Tipper SV elsker meg ![]() Ha en ellers god dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad mandag. I dag blir det å levere barn på SFO og i barnahage og litt hjemmekontor mens jeg venter på elektrikeren (som skal gjøre det mulig å lade elbilen uten å dra skjøteledninger gjennom halve huset) før jeg setter nesen mot FBU og nok en dag i "bolagets" tjeneste.
Er jeg helig er dette også nest siste dag uten iPhone, om TNT står meg bi... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var det jobb etter en måneds ferie!
Dagen starter med å gå igjennom masse mail mail før resten av dagen vil gå i møter..... En "spanandes" dag.... ![]() Vel, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Solarn skinner og det er på tide å komme seg på jobb, uansett hvor trøtt jeg er. Fotballkamp i kveld, som vi bør vinne for å beveste vår posisjon midt på tabellen.....bortekamp ute i gokk (Langhus) betyr også at jeg må rappe en bil. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Ny veke, nye oppgåver. Ikkje noko reising dei næraste vekene, så då blir det råd å ta opp att oppussingsarbeidet. Det er no snakk om ein god del elektroarbeid som skal endrast, samt sjølvsagt meir maling. Hu-hei kor det går! ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Atter en solrik dag på Nærsnes. Core Captain går sin gang, og snart er det egg og bacon til frokost. Må nok klippe plenen ser det ut til. En tur på Plantasjen for å kjøpe Roundup blir det også. Ugress og kveker se opp!
Ha en fin dag.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Sovmorgon idag och 13-21 på STOKESK. Solen skiner och frukosten intogs ute i solen
![]() Ha en flott dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Strålende vær her i sør i dag!
Er på plass på jobben og der er det jo alltid litt å ta fatt på. Fikk en kjedelig nyhet nå nettopp, så er ikke særlig motivert akkurat! Akk ja! Er det rart at jeg drikker? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Egg og bacon som slankemat skal man ikke kimse av. Praktisk talt null karbohydrater også! Egg og bacon til frokost 5-6 dager i uken, havregrøt den syvende= minus 3,5 kg siden begynnelsen av juli. Og det med minimal fysisk trening. Behagelig? Jadda!
![]() |
#14 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim. Det er kaldt....
Idag skal det faderlige opphav feires på sin 69-årsdag, med kaffe og kaker og snitter og snacks.Gave blir det også ![]() Ha en strålende dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra det dype soer .. her er det ogsaa foerste skoledag, etter at budsjettkutting utsatte det to uker, og Guttungen er lastet opp med alt rasket han skal ha med seg foerste skoledag. Ett aar igjen, saa er det High School. De vokser, de smaa ...
Ser ut til aa bli en fin dag .. sol og temp godt opp paa tredvetallet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God ettermiddag fra solfylt Oslo. Har snudd døgnet etter noen nattvakter. Stå opp midt på dagen med følelsen av 10 kg sand i øynene, sjangle seg til dusjen for deretter å få i seg litt mat og masse kaffe så er man på nett igjen. Nå bærer det rett ut i finværet. Ha en fin ettermiddag.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, da er dagen kommet. Jeg er ferdig med min første dag på OSL. Jeg jobber i firmaet Airwing på GA-Terminalen. Dvs jeg jobber med privatjeter. Airwing besetter King Air 100, King Air 200 og King Air 300. Dette er "biz" turbojetter med 9 seter i hvert fly, AVOD osv. Jeg skal fly en av de til uka. Lukter det tripreport kanskje? Ikke mange tripreporter her med privatfly.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Velkommen til gamet!
![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei.
Alle de tre flyene du nevner er propell-drevne så det er vel ikke akkurat privatjet'er du jobber med. Men privat-fly er det ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Stemmer, det er vel turbojet`er såvidt jeg vet?
PS: Jeg jobber teknisk sett ikke med flyene. Men med markedsføring og salg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Manda Mårra Blues | LN-MOW | Flyforum | 18 | 26-11-2012 20:43 |
thai`n i mårra? | petru26 | Register- og ATC-Forum | 2 | 14-08-2009 23:17 |
dy748 i mårra 7/4 | petru26 | Register- og ATC-Forum | 7 | 08-04-2009 02:21 |
Reg på DY1850/51 i mårra lørdag | petru26 | Register- og ATC-Forum | 3 | 30-08-2008 14:58 |
Spørsmål om reg i mårra. | mikro | Flyforum | 2 | 28-09-2007 20:42 |