![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
EDIT: Noen kan gjerne få lov til å flytte denne over i bildeforumet... Det er ikke så lett på lørdagskvelden
![]() Poster et par bilder jeg tok på en liten tur. Handlet inn litt cola og en sjokolade, det er jo lørdag tross alt ![]() ![]() Cessna 550B Citation Bravo, Netjets. Det var første jeg fikk på brikka. ![]() Såvidt jeg kan se en Beech Bonanza, D-ERGS. Denne skulle visstnok stå en uke, og ble derfor henvist til parkering på deice. ![]() Så kom -BRH inn fra Alicante, og dette ble den eneste 737 som kom, det skulle ha kommet inn en fra Chania, men den ble kansellert mens jeg ventet. Og tror du ikke skyene greide å snike seg inn akkurat i takt med ankomsten, men men... ![]() Denne snøt meg for ankomsten da den landet i medvind på 04. Her på retur til Bergen. ![]() Så kom denne lille velkjente taxende for avgang, Kjevik Flyklubbs -ACU. ![]() Så er det klart for retur til Alicante. ![]() Så kom denne tilbake etter en tur i "nabolaget". |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Noen ganger er mye luft rundt hovedmotivet greit
![]() Morro å bryte "regler" ![]()
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tøffe bilder, Glenn!
Du har virkelig funnet deg en bra posisjon oppe i heia! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Litt sånn flybilder og sånt liksom | Halvorsn | Bilder & foto | 11 | 16-10-2011 23:51 |
Ovenfra og ned? Ja! + PIA og div | putzmeister | Bilder & foto | 25 | 28-10-2010 20:28 |
"Ovenfra og ned holdning" på OSL. | ENGM 911 | Bilder & foto | 27 | 22-10-2010 21:41 |
BGO 12.09.2010. Litt sånn ovenfra + et par andre. | Piddien | Bilder & foto | 11 | 20-10-2010 19:32 |
Litt lys og sånn! | Erik.H | Bilder & foto | 4 | 28-02-2010 17:54 |