![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har noen hørt om nye seter i CX Business? Evt når og hvilke ruter først?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Paa tide at de kvitter de seg med dagens lik-kister i J.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er vel fiskebensseter som gjelder på CX nå.
Personlig synes jeg ikke det frister noe særlig. Spesielt ikke om man reiser 2 isammen! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
CX sitt fiskebens-oppsett er faktisk noe av det beste jeg har vært borti. Selve setene fant jeg svært komfortable, og sov faktisk nærmere 7 timer uavbrutt på vei til HKG. I tillegg liker jeg det faktum at man er ganske så beskyttet og slipper å ha ufrivillig kontakt med sidemannen.
Jeg tror nok at business-konfigurasjonen til CX er valgt utifra behovene til business-pax, og ikke fritidsreisende par. I tillegg er cateringen hos CX noe av det beste jeg har opplevd og går langt utenpå alt jeg har fått servert hos europeiske selskaper. Så CX har blitt et av mine foretrukne selskap på Asia. Last edited by Stian; 23-05-2010 at 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
CX er vel litt i klasse med SQ. De er vel dessuten også av de dyreste selskaper å reise i Biz eller First med.
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fikk sjekket ut disse nye biz setene til CX nå denne uken. Var så heldig å få et av disse på en kort tur mellom BKK og HKG.
Setene var helt fine, men litt trange. Og jeg kunne ha ønsket meg bedre lagringsplass. Men de var svært behagelige når de var i "sengemodus". Maten og servicen var jo ellers helt utsøkt. På en så kort tur hadde de tre valg til hovedrett og de var ikke gjerrige hverken på champagnen eller vinen. Fikk et meget godt inntrykk av selskapet, og har lyst til å booke CX neste gang jeg skal til Asia. Last edited by Brandal; 30-05-2010 at 03:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Er setene til CX noe forskjellig fra VS, NZ og AC sine, eller er det nøyaktig samme setet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Aug 2009
|
![]()
De er ganske annerledes. Ingen andre flyselskaper som har akkurat det samme desginet. Business hos VS og NZ er vel det nærmeste, men de har lavere "vegger" enn det som CX har. AC, 9W og DL sine seter er helt annerledes syns jeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Heller dette oppsettet enn det tradisjonelle der man sitter sammen med et vilt fremmed menneske i 10 timer og føler seg tvunget til å konversere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen som har hørt noe mer om de nye setene som er meldt i CX Business? Har CX gått ut med noe offisielt enda?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
British Airways med nye seter i business | OttoL | Flyforum | 15 | 25-11-2024 22:54 |
Nye KLM Business Class-seter på longhaul | rkvalvaa | Flyforum | 20 | 13-06-2015 15:32 |
Finnair med nye A330 og nye biz-seter | jcnorway | Flyforum | 33 | 13-08-2014 14:10 |
Nye "business" seter hos Novair | amatør | Flyforum | 30 | 06-03-2010 21:58 |