![]() |
|
![]() |
#1 |
Browncoat
|
![]()
God natt.
Skal ikke legge meg (nettopp stått opp...), men det er alt for tidlig til å si god morgen... Her i TOS er det uforskamet lyst ute, men det kan jeg ikke gjøre noe med ![]() Planen i dag.... ![]() Hæv a nais vån forumister ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Go aften forumister. Her planter man rumpa si ned og nyter ett par tre Hofbrau etter mye jobb denne uken. Faktisk har det vaert deilig aa ikke vaere paa veien en eneste dag siden forrige fredag.
Skal bli godt med helg i morgen, neste uke staar Denver, Toronto og NYC paa propgrammet foer man ender opp i San Diego for helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Her på OSL er det så pokker så grått og trist vær. Har regnet rimelig mye i natt. I tillegg blåser aircondition fra taket iskaldt ned på en stakkars lønnslave, men du verden så digg det skal være når denne vakten er over.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra avdeling veldig langt øst. Her er arbeidsdagen over halvveis, og snart venter ikke mindre enn 3 møter, noe som burde kunne avrunde dagen. Blir en rolig kveld i kveld, ettersom det er offisielt beach-party i morgen, og jeg strengt tatt trenger noen hvite dager nå. Det skal tross alt jobbes fullt både lørdag og søndag, så da så.
Ha en flott fredag kosmonauter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Free Luigi
|
![]()
Uææææ, fryktelig tidlig!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God kveld fra Ft Lauderdale. Nesten ferdigpakket og imorgen begynner hjemreisen. Planen er MIA-Europa, vet ikke nøyaktig med hvem, men er redd for at det blir trangt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
![]() |
#8 |
Free Luigi
|
![]()
Polaris er i Hasvik... Jeg elsker å fly, iiihihihiii
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra frokostbordet i Oslo!
Grått vær i hovedstaden, men hva gjør vel det når det er første FERIEDAG i sommer og man om to og en halv time sitter på SK4703 til NCE for å gå løs på den årlige turen til Antibes hvor en kamerat har et hus! Flytoget går ikke fra Nationaltheateret i dag (erstattet med t-bane), så det blir taxi fra Bislet til Oslo S. God helg og sommer ønskes alle! LNv22
![]() |
#10 |
Newcomer
|
![]()
God morgen fra Bergen. Atter en grå og regntung dag i vestlandets hovedstad. Har heldigvis en frihelg å se frem til - det hjelper litt på humøret. Har booket jobbtur til EWR i oktober, og ser at SK har en A343-maskin på returen. Det blir moro
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Godmorgen fra Malmø.
Sidste arbejdsdag inden 2 ugers ferie. Desværre bliver det ikke til nogle flyrejser i denne ferie da turen går til Jylland med bil for at besøge venner og familie. Bliver fint nok, men havde nok foretrukket en eksotisk strand et sted. Heldigvis byder ferien også på U2-koncert i næste weekend ![]() Ha en god dag alle ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo, hvor det bøtter ned. Så snart dama er ferdig med å sminke seg så blir det frokost.....deretter på jobb. Ingen planer i kveld, men blir vel noen øl i sofaen samt litt rydding i boden. Planer om å få forandret noe skrot i boden til cash gjennom finn.no også, så får ta frem kameraet å sette igang med det også
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Free Luigi
|
![]()
Liten cockpittur til Berlevåg, fantastisk vær og crew!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Helsfyr..
Kommet seg på jobb igjen etter noen dagers ferie, og som vanlig er tungt å komme igang igjen.. ![]() Får trøste seg med at man jobber inne hvertfall, når det er skybrudd ute. Ha en fin dag alle!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen!
I dag var ikke jeg og alarmen venner gitt, så dermed ble det en forsovelse på 30 min ![]() Arbeidsoppgavene står i kø i dag, så det skal bli godt å ta helg en eller annen gang ut på ettermiddagen. I kveld blir det nok kino med noen venner, ellers lite planer for helga ![]() God fredag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God (klissvåt) morgen!
Kommet meg opp av sengen, helgen ble vedtatt fom 18:00 igår tom 05:14 på Mandag - opphavet dro for en drøy time siden på helgetur med min kjære onkel/tante i bil til Molde via Oppdal. Undertegnede skal være rydde/pakke/vaskehjelp for 'madammen' på Smestad i helgen så her er det bare å vri opp kluten og hente frem banankassene! ![]() Nei og nei, nå blir det frokost før jeg fortsetter mitt "The Shield" marathon ![]()
![]() |
#18 |
Superflyer
|
![]()
Go formiddag fra Trondheim
Grålig med litt vind idag, skal også bli regn utover , men helger er lovende værmessig.Ingen planer, bortsett fra å late meg og vente på min nyinnkjøpte klokke - Calvaneo 1583 Astomia Silver Diamond http://www.watchexclusive.eu/en/prod...eel-watch.html Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da har man karret seg opp her helt i nord også.. Nydelig blå himmel og sol så vidt jeg kan se
![]()
![]() |
#20 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Mornings. Morgenbadet er overstått, nå står en kjapp lunch på menyen før snuten rettes mot sentrum for litt shopping!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Goooood fredag morgen -TGIF | LN-FHU | Flyforum | 19 | 10-12-2010 15:18 |
TGIF - God fredag morgen | EB | Flyforum | 19 | 22-10-2010 21:42 |
God fredag morgen----TGIF | LN-FHU | Flyforum | 28 | 28-05-2010 19:49 |