![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Ikke så mye aktivitet utpå ettermiddagen i Hammerfest, men fikk med meg en lufttransport på tur til Tromsø (TOS).
Maskinen som gikk i dag var LN-LTF. Dette er min første bilde post her på forumet, og konstruktiv tilbakemelding på bildene mine mottas med takk. Beklager gjerdet som kom i veien, men det er nesten ikke til å unngå. Lar bildene tale for seg. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Selve eksponeringen er ikke så halvgærn, men du trenger å jobbe litt med etterbehandlingen da noen av bildene fremstår som litt kontrastfattige samt at de mangler "punch".
Den eneste fordelen forøvrig med gjerdet er at det på de to første bildene forsøker å lede blikket mot hovedmotivet ![]() ![]() Når det er sagt har jeg full forståelse for at du må så nært som mulig all den tid du antatt bruker kitobjektivet (18-70mm), men etter min mening er det bedre at du får et bra bilde på litt avstand enn flere middelmådige med tvilsom innramming.Får du da noen bra eksponerte bilder kan du jo også beskjære disse i ettertid. Stå på! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Godt jobba Kevin!
De bildan der kommer sæ me tia vettu.. ![]() Velkommen te HFT du e herved Scanairs Representant på HFT, vi vil ha flere bilda derfra.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Takk for det, ja bildan kommer sæ etterhvert!
Det kommer mer bilder fra HFT absolutt, er altfor lite bilder fra finnmark! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Widerøe Dash 8-300 til HFT? | LN-KRF | Register- og ATC-Forum | 5 | 23-12-2013 11:45 |
WF take-off fra HFT | Orbiter | Bilder & foto | 8 | 03-08-2012 11:39 |
Widerøe lander i Hammerfest (HFT) | LN-KKL | Bilder & foto | 2 | 31-01-2012 18:16 |
Hammerfest (HFT) 01.08.10 | LN-KKL | Bilder & foto | 7 | 14-08-2010 18:11 |
WF øker på HFT | CK | Flyforum | 1 | 22-11-2005 12:44 |