![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Opp 04:15. Ughh...
Bagene er pakket og snart avreise for etterhvert å ankomme Tommytown USA senere idag. En kald ![]() Ha en fin dag.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Morn! Denne ukas siste nattevakt går etter hvert mot slutten. Hadde ikke vært dumt med en tur til Tommytown kjenner jeg. Men det blir nok ikke med det første. Heller muligens med det andre eller tredje.....
Ser frem til å finne senga og sove litt før det blir å komme seg opp og komme seg på Gladmat-festival.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Tidlig oppe igjen for avreise til flyplassen. Første flight holder meg fortsatt i Europa, men neste vil forhåpentligvis et meg over dammen, kanskje tilogmed i et behagelig sete.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim! Då er den siste arbeidsdagen denne veka i gong. Snart helg. No er det dagens oppgåver som står for tur. Ha ein fin dag alle saman!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra OSL. Her skues det over flyplassen med rykende fersk kaffe og ser smågrisene er på vei ut. Står også en feit A310 på 180-feltet, CX-TEX. Da er det bare å håpe at timene raser avgårde. Ha en flott dag. PS, savner flere bilder fra KRS`Tall Ships Race. Må Bizflyer komme med flere
![]()
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Tyrkia
Siste dag idag desverre, avreise satt til 15:55 lokal tid ![]() Håper alle får en behagelig dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
G od formiddag fra Farmen. Tok meg en fridag i dag for å berge inn noe høy som vi tenkte vi skulle tørke på bakken ... men så åpnet himmelen seg..;-(
Så da blir det bare å finne på noe annet og heller presse rundballer når regnet gir seg. Ikke lett å vaere bondemann når vaeret ikke vil spille på lag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da var frokosten unnagjort og det er å dra med seg hele gjengen og komme seg til byen å ta en tur på Oljemuseet og eventuelt Glad Maten. Ha en fortreffelig fredag folkens og god helg. ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra bondelandet...
Blir straks en tur til Kragerø for å avlegge ett besøk der hos noen kjente, før man setter kursen hjem igjen til Oslo. Været ser også ut til å lette, og gjør heller ikke no ![]() Ha en fin fredag !
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() God morgen fra Tjøme. Opphold i det minste så blir å ta seg en tur ut. Tilbake til Oslo i ettermiddag da det i kveld blir å mønstre på Stena Saga. Lugar under bildekk er ,som vanlig når rølpegjengen på tur, reservert. Ship o'hoi og drita full før Drøbakssundet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2007
|
![]()
God formiddag fra Oslo... det regner igjen.
Snart ajour på jobb, etterpå er det hjem til ferdig pakket koffert før turen går til OSL og videre til TOS med DY252 Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Morn !
OP er bemannet opp og ting har roet seg etter en morgen med nok å gjøre - jaggu måtte man ikke ut å dispatche KLM1140 imorges, greit å få rusket opp i gamle redcap-kunnskaper, ser jaggu ut som det fortsetter ut helgen ![]() Det har regnet, regner og kommer til å regne -veldig vått! ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Ukas siste arbeidsdag og det nærmer seg helg. Litt usikker på hva helgen skal brukes til hensyn tatt været. Tur til byen på gladmat festivalen?,blåbærtur oppe i heiene?, ut med båten i skjærgården? Som skipper'n her inn sa ; desicions,desicions,tsetra,tsetra............ Ha en fin dag Forumister |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke fullt så god morgen fra Krsand!
Fikk plutselig barn og kone fri i går kveld. Så da måtte man jo undersøke kveldslivet på "festivalområdet" til Tall Ships Race. Og det ble jo som jeg fryktet. Fuktig og sent! Så det var langt fra noen god morgen, og når man i tillegg akkurat misser bussen, og kommer for sent på jobb, ja da sliter man. Skal ut å lete etter noen fyrstikker som jeg kan holde åpne øynene med. Heldigvis er det straks lunsj! Og så er det visst fredag i dag. Gleder meg til å finne roen, hehe. Quote:
God helg, evlybloddy! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God Fredag Morgen :) | FlyboyKarsten | Flyforum | 17 | 11-05-2012 19:39 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God Fredag Morgen | Twin Otter | Flyforum | 30 | 25-10-2008 08:31 |
God fredag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 21-04-2006 23:32 |