![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]() ![]() Hallais! ![]() Da er det på tide med min siste bildeserie på en stund. Lovte i forrige post at eg skulle få den på plass før eg stikker i militæret imorgen. Så på lørdagen var eg oppe sammen med Scandinavian, Piddien, Master Tom og noen flere, vi hadde en flott og lang dag i solen! Her kommer ikke endel, men mange bilder fra dagen i kjent form. Enjoy, det har hvertfall eg gjort når eg har redigert og tatt bildene! ![]() Dersom ikke alle bildene er med, så ligger de også HER Ja, btw, alle disse bildene er tatt med mitt nye Canon 7D, konge kamera! Sas sin OY-KFG, Maria viking er den første som kom forbi av de eg har redigert ![]() ![]() Så har vi to av fokkerene som fremdeles flyr! Førstemann er RNF, Leif viking ![]() Og Eivind viking, flotte fly! ![]() Så er det disse som nå holder på og ta over da... Men fine fly ![]() Så drar Muse avgårde etter en superfantastisk konsert på Koengen! ![]() ![]() Denne kan fremdels komme over hodet ditt, dersom du bor i vest! Kom faktisk over mitt eget her i går ![]() ![]() Presisjonslanding? ...Neida, bare et presist klikk på kameraet ![]() ![]() Så kom denne inn til GA for å Fuele ![]() for å så frese avgårde til fjernpark i ein heidundranes fart :grin: ![]() Spanair klatrer relativt bratt for å være full av turister, vil eg tro. ![]() Morsom reg på Aireuropa sin maskin denne dagen. Eciii ![]() ![]()
Canon 7D Sigma 10mm Fisheye F2.8 EX HSM ![]() Sigma 10-20mm F4-5.6 EX HSM Canon 24-105L F4 IS USM Canon 70-200L F2.8 IS USM Canon 100-400L F4.5 - 5.6 IS USM Last edited by Toby91; 26-07-2010 at 17:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flybe kom med ny reg, endelig. G-LGND
![]() Og lufttransport sendte samme kjente saken, LN-LTE ![]() Leifen tar av ![]() Med de rette forholdene kan faktisk Heat hazen brukes til noe, å få en 737 til å ha 6 motorer f.eks ![]() ![]() Taxekø og faktisk ![]() Egentlig en veldig fin motor ![]() Inni der satt det noen på klapp ![]() Rybakekspressen liner opp ![]() Så kom A340'en inn for landing med påfølgende kangaroo hopp under landing ![]() ![]() ![]() Leifen kommer tilbake på en fot ![]() Alt blir smått i forhold til A340en ![]() ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En av 737'ene til Sas som eg syntes er ganske fin
![]() Det går noen sauer på jordet der vi står og tar bilder, så når det er døtid, tar hvertfall eg bilder av de... ![]() ![]() Mens andre finner det gøy og ramponere mitt utstyr siden eg har kjøpt nytt ![]() ![]() Anyway er det jo greit med backup utstyr dersom 450'en må bøte med livet under skoen ![]() ![]() Så.. Når døperioden var over, kom sas sigende inn med enda en CRJ ![]() Etterfulgt av Sunexpress 738 ![]() Og så Øst Europeerne innover ![]() ![]() ![]() Så bar det bort til CHC for å ta avgangene, men et lite innlagt stopp ved gate 21 for noen nærbilder av Balticen ![]() ![]() ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Sas sin 737 ble også tauet litt bort i flott lys
![]() Hva er dette? en 14 6 14 (737 x2) ![]() ![]() Så tok balticen av, det gikk akkurat med 10 % batteri igjen på kameraet varte det akkurat lenge nok til å holde de siste flyene ![]() ![]() ![]() Wizz flyr inn i solnedgangen. Vell, nesten.. Den bomma litt ![]() ![]() Så til slutt et litt stemningsfullt bilde av Gamletårnet og Månen som dukket opp akkurat i tide! ![]() Og med det sier eg takk for meg på en stund. Reiser som sagt i morgen, så å fått litt kommentarer nå før eg reiser hadde vert ekstra hyggelig! Takker til de som var med på lørdagen for en flott dag! ![]() Kommer tilbake med bilder, kanskje fra sola? Mvh Tommy ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flotte bilder.
Me like. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Pent dette her ja..
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fine bilder. god tur til mill.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Meget flotte bilder, Tommy
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Greit nok til å være Canon
![]() Gjennomgående flott kvalitet på bildene dine Likte også de fårete innslagene ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kjempebra Toby
![]() Kjempedag dette her med forumister og "skap-forumist" her fra øya mi ![]() Kvelden ble kjempeknall, så tipper det var verdt ventinga deres? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Newcomer
|
![]()
Kjempebra serie! I like it!
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flesland 9 juli 2012 | flyBG | Bilder & foto | 3 | 10-07-2012 19:10 |
Russer nr to på Flesland denne helgen | erlingjo | Bilder & foto | 2 | 02-05-2010 22:22 |
Flesland 4. Juli | Scandinavian | Bilder & foto | 2 | 05-07-2009 22:50 |
Flesland 4. Juli | AleksanderM | Bilder & foto | 2 | 04-07-2009 21:30 |
Flesland 15. juli | Rossiyskie Avialinii | Bilder & foto | 15 | 20-07-2008 12:18 |